hee-99

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Henrika Karjalainen - 30 maj 2012 17:18

Hej

Idag hade vi lite annorlunda dag i skolnan. Vi gick igenom våra pulpeter

och gav in vissa böcker och sen gumma vi.... jätte mycket

för nu hade vår lärare fått ihuvudet att

just när vi har dom här böckerna så måste vi gumma allt som är ritet eller skrivet in dit

inte bara vad vi själva har skrivit utan alla andras också, så de e lite irriterande.

Sista timmarna hade vi Gymnastik vi hade Fotboll och boboll....

Sedan efter skolan skulle jag fara och köpa vårfest kläder. Det kommer i slutet av inlägget en bild

på dom + mina skor jag hade på julfesten, jag årkade inte köpa nu nya skor när dom ännu går och passar

till min dräkt, kommentera gärna. Efter att jag kommit hem så åt jag

och nu skriver jag i bloggen. Ja just det jag skulle ännu

berätta att idag i skolan så hittade vi jätte många nyckelpigor. Vi hade 11 st nyckelpigor på vår filt

som en min kompis hade tagit med. Av det kommer också en bild. Men nu

har jag ingentig att säga mera så hej då.

    

På som tre första bilderna från vänster tittat så är det som jag skall ha på mig på avslutningen. Sen är det en bild på min lilla syster som äter glass idag. Och dom två sista bilderna från vänster tittat är bilder av nyckelpigorna

som vi hade i skolan idag. Ursäkta att jag laga bilderna i miniatyr form men om jag lagade dom i normal så skulle dom ha blivit jätte stora för vår dator har just nu någor fel så det gick inte att förminska dem. Men om ni vill se dom större så klicka på bilden så kommer det upp på skärmen en större bild på dom. HEJ DÅ.

     


Av Henrika Karjalainen - 30 maj 2012 06:53

Sorry

Jag kunde inte skriva igår fast ja hade sagt så för

jag kom hem kl.19:30 av Bion och kl.19:35 börjar min favorit TV program. Så jag såg på den genast

den kom det ett program om Stafettkarnevalen var jag blev intervjuad. Och den sluta halv tio så

jag var tvungen att gå och såva. Men idag skall jag fara efter skolan och "Mini shoppa" jag

skall köpa en ny vårfest klänning och sådant.

För på Lördagen är det hit i Finland är det sista "skoldagen" eller den är ju inte på

det viset en vanlig skoldag utan vi har vårfest och sen får vi

våra betyg. Men snart måste jag fara till skolan så Hej då.

Här kommer några bilder.


  

 










 


OBS: Kommihåg att DRICKA MYCKETVARMA sommar dagar. Och annars också.

Ha det så bra Hej då.


Källa: http://www.google.fi/imghp?hl=fi&tab=ii%3Ca

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards