hee-99

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Henrika Karjalainen - 17 maj 2012 19:17

Idag på kvällen skall jag ha det riktigt mysigt, jag skall sätta mig framför TV:n

och se på en program som kommer på TV:n idag kl.21 ( Finlands tid,kl.20 sveriges tid).

Sen äter jag godsaker. Ha det så trevlit ni också.

     På bilden ser ni

vilka godsaker jag har i

dag...namm.......

Av Henrika Karjalainen - 17 maj 2012 18:51

hej idag har jag varit hos min kompis och en kompis har varit hos oss. Jag har också fixat mina naglar det kommer i slutet av inlägget en bild av dom. Jag har just nu inte något att göra så jag tänkte komma och skriva på bloggen. Jag väntar så på morgon dagen... Ja men nu har jag ingenting att berätta om så hej då!!!!

  PS: man ser inte så bra på den här bilden hu mina

naglar ser ut för att den är tagen med min telefon

och den har bara 5 Mpix.


Ha det så bra :)

Av Henrika Karjalainen - 17 maj 2012 09:07

Hej

idag är det inte så fint väder dom har låvat ösregn och inte soligt alls. Hoppas det i morgon äe varmt och soligt och att det inte regnar för jag och min klass skall fara till Borgbacken. Borgbacken är en nöjespark i Finland. Boribakcen är som Liseberg ni kan gå och kolla in Borgbackens hemsida http://www.linnanmaki.fi/se/ . Idag skall jag kl. 11 ( i finlands tid)

fara till min kompis. Men nu skall jag fara och fixa mina naglar. Jag tar en blid om dom sen när dom är färdiga. Hej då tills dess.

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards