hee-99

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Henrika Karjalainen - 11 maj 2012 18:04

Hej nu har jag kommit från min kompis och jag har ingentng att göra. Jag fick här en fråga av en person kallad Rosa-Lina så hon frågade om jag skulle kunna göra veckans Recept eller god-sak och det skall jag göra varje Söndag skriver jag en recept jag tycker är rolig och bra och sedan kan ni kommentera om den var bra eller inte så bra, hoppas ni tycker om iden Tach Rosa-Lina ännu en gång av ett bra tips. Jaa men nu tror jag att jag skall fara och se på TV och äta godis efter att mamma har kommit hem från butiken hon skulle gå och köpa godis och chips.

Ha det så bra HEJ DÅ :)

Av Henrika Karjalainen - 11 maj 2012 15:21

Hej jag skriver nu här med min kompis fast hon nog bara tittar på tv. Jag skulle ännu berätta om lite från idag ännu, vi hade den där Biologi och geografi förhöret, jag visste inte om det att man skulle läsa på texten i boken utan bara kartkunskar så sen for inte så bra. Men jag var inte den ända som bara hade läst kartkunskap. Annars hade jag också dålig dag idag i skolan. Sen hade vi ännu staffetkarnevalsklubben och vi sprang 200-400 meter okej jag tog en liten risk när jag sprang den för jag har ju haft ont i nacken så jaa... Men nu kom min lilla systen och sa till mig att hon vill höra på blinka lilla stjärna så jag måste låta henne komma på Ipaden nu. Så hej dååååååååå......

Av Henrika Karjalainen - 11 maj 2012 13:38

Sorry ja skrev inte igår för vår dator hade problem så den ville inte gå på och sånt...Igår va jag på dansen med min kompis vi dansar Nyky-Jazz jag vet inte om den har något annat namn i sverige men i Finland heter den så. Ja, så övade jag på ett Biologi oc geografi prov eller föhör hur man nu det säger och tittade på TV. Idag har jag varit i skolan och i stafettklubben. Jag vet inte vad jag skall göra ännu idag senare för det är ju FREDAG jag tror att jag kommer att vara med min kompis och vi skall troligen spela The Sims 3 eller sminka varandra I DON`T KNOW. Ja just det här kommer en bild på vem som jag träffade på vägen hem från skolan...

 

EN SNIGEL....(huijjj)

Jag HATAR sniglar

så gissa hur jag skrek 

när jag så den...


Här på högra sidan är en bild på

hurdana naglar jag har just nu...







   HEJ DÅ SKRIVER KANSKE IDAG ÄNNU

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards