hee-99

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Henrika Karjalainen - 12 maj 2012 18:12

Hej i dag har det varit hos oss mycket människor, det har varit min lilla systers kalas. Jag vaknar typ klockan 10:30 när min lille bror kommer och Säger att min mamma behöver hjälp med att baka men det behövde hon inte på riktigt så gissa hur störande det var. Sedan far jag till stan och "mini shoppa" jag köpte ett par byxor till min dans för vi behöver ett par speciella byxor så jag måste gå och köpa såna idag. Sedan var jag och äta sushi, i tiger sushi idag. sedan var jag och köpa en bakelse till mamma för i morgon är det morsdag sedan köpte vi också morgon måls saker som vi behöver tills imoron för vi skall laga till mamma mosgon mål. Efter set kom vi hem och våra gäster kom. Typ där vi kl.16:35 for jag till min kompis och vi spelade ett spel men jag visste ingenting så vi slutade det sen sedan tittade vi på telefoner som vi kanss skall köpa. Sen klockan sju kom jag hem (klockan 18 i sverige) och sen började jag skriva i bloggen men nu måste jag fara så hejdå... Skriver kanse i dag ännu.

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards