hee-99

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Henrika Karjalainen - 22 maj 2012 18:19

Hej igen det är 26 grader ute och man nästan koks ute i 26 grader när man inte har blivit van efter vinter.

Idag har jag varit och köpa nya bikinis till mig, sen har jag varit med min kompis. Och nu sitter jag vid datorn och skriver och har kok hett, hit inne är det också jätte varmt 24 grader. Här kommer en bild på mina nya bikinis. HEJ DÅ, ha det så bra :)  

Av Henrika Karjalainen - 22 maj 2012 13:28

Hej jag skrev inte igår för att min kompis var hos oss och jag var till butiken.

Men idag har jag tid, för jag skall först vara med en kompis efter att hon har varit till butiken.

Idag har jag varit från kl.9-13:30 och idrotts tävlingar. Jag var med i 60m, 600m och en stafett. Det gick inte så bra i

600m för nästan i början så blev min mun hel torr och sern i slutet blev halsen så det var svårt att andas på en liten stund. I 60m så gick det lite bättre i mitt "heat" så blev jag 4:e eller 5:e jag hann inte se för jag sprang ba helt funlt frammåt. Sen i stafettet vet jag inte vad vår lag blev. Så jag är just nu ganska trött i benen. Annors är den här veckan bara sport nästan igår hade vi en extra gymppa timme idag hade vi skolidrotts tävlingar imorgon har vi två timmar gymppa efter varandra på torsdagen har jag Stafettkarnevals övning 2h-3h tror jag det var och på fredagen har jag stafettkarnevalen och på lördagen om vi slipper till final så har jag också sport och på söndagen har vi dans show och vi har generalrepetition kl.11-12.15 och shown är kl.16 så sån vecka framför mig.   Men nu skall jag fara och äta så hej då skriver imoron om inte ännu idag.  Här kommer en bild på mig idag.  

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards