hee-99

Alla inlägg under augusti 2012

Av Henrika Karjalainen - 30 augusti 2012 16:54

Hej

Idag har jag varit til skolan som vanligt och så hamnade jag fara till en läkare
på grund av att min fot har inflomerat ( eller hur det du sägs) Men inte ändå så farligt inflomerat.

Senan har jag inte riktigt gjort något annat. Imorgon skall jag efter skolan fara till min bästis till helsingfors.

Ja men det var ganska långta allt vad jag ville säga, men den här videon fick jag syn av någon anlädning
.

HEJ DÅ

-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 29 augusti 2012 14:10

Hej jag har inte nu på en stund igen för jag har fått en ny telefon och jag har bara lekt med den så jag har inte riktigt hunnit skriva. Idag så for jag till klockan nio till skolan vi hade första timmen matematik och sedan Tre timmar eftervarandra handarbete efter det var det sista timmer och det var kemma ( kemi ) Så vi slutade i dag klockan två. Idag har jag ingenting planerat så jag är sekret bara hemma idag. På fredagen kommer det att bli roligt jag skall fara till min bästis genast efter skolan med buss till Helsingfors. Sen kommer jag hen först på lördagen så det kan hända att jag inte bloggar då men jag är inte säker. Men i den här inlägget kan jag inte laga bilder för jag skriver med min telefon och jag skulle inte äns ha några nya bilder till den här linlägget. Kanske någon annan gång. Hej då ha en bra fortsättning på dagen. 

Av Henrika Karjalainen - 26 augusti 2012 16:17

Hej

Idag så har jag varit hos min kompis Sarah, jag hann  inte vara så himla länge

förrän jag skulle fara och se på min nya telefon.

Vi var inte riktigt säkra om någonting

som jag inte vet så vi far troligen

imorgon och köper min telefon jag är inte riktigt säker.

Men sen har jag inte gjort något annat

men som jag hade låvat så skall jag laga nya bilder inn här på bloggen i det här

inlägget. Bilderna är från igår men jag hann inte sätta upp dom igår

så det får bil tills idag.

Ja förrästen så skall jag fara till min bästis nästa veckas Fredag genast efter skolan

så jag hamnar dra med alla mina kläder som jag

behöver, som tur så har jag ett skåp som

jag kan laga dom i, i skolan.

HEJ DÅ

-Henrika-

 

       

Av Henrika Karjalainen - 26 augusti 2012 10:25

Hej

Just nu sitter jag och ser på Teen Choice Awards 2012.

Jag har inte gjort riktigt något annat idag än tittat

på det. Jag håppas att vi far och köpa min telefon ida.

Jag kommer säkert att blogga ännu idag 

men det var allt jag ville säga 

HEJ DÅ

-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 25 augusti 2012 21:02

Hej nu skriver jag med Ipadn så jag kan tyvärr inte laga bilder, men jag har just nu mycket nya bilder som säkert kommer upp imorgon. Idag hade jag varit till hm och köpa lite mera kläder men inte ändå så mycket, ett par svarta byxor och en kabuki borste eller vad det nu häter men jag håppas att ni förstår. Efter att vi kommit hem sp kom Sarah till oss efter det for jag till sarah sen kom ja hem och se på en justin bieber konsär som kom på tv:n idag. Och nu så ser jag på någon film som kommer på tv:n. Imorgon så skall jag fara och köpa min nya telefon ( tror jag ) Om nu nägon kommer med, med mig. Jag skall köpa en nokia lumia 610. Ja så skall jag säkert fara till Sarah imorgon. Men det var allt feån idag. Hej då.

Av Henrika Karjalainen - 24 augusti 2012 20:18

Hej

Just för 15 minuter sedan så fergade jag

mitt hår till koppar rött. Det var min första gång och det blev helt

lyckat. Här får ni se en bild på det.

Belysningen är inte så bra men jag hoppas att ni får en

liten bild på vad jag menar.

-Henrika-

 

Av Henrika Karjalainen - 24 augusti 2012 17:58

Hej igen

Snart skall jag fara och ferga håret och det kommer att säkert komma

en bild på hur det ser ut efter åt idag eller imorgon.

Jag kom hem för ungefär 20 minuter

sedan från H&M. Jag var och köpa lite nya kläder.

 

       

 

Alla kläder är från H&M. Ja så ville Erica (min lilla syster)

prova oxå men dom var lite för stora till henne.

Jag fick av varge produkt - 5 € rabatt.

Men det var allt här tills

Skriver kanske sänare

beror på tiden.

-Henrika-

  

Av Henrika Karjalainen - 24 augusti 2012 14:42

Hej

Idag är det Fredag och äntligen veckoslut. Det har varit en lång

vecka och nu så behöver man inte fara till skolan

på två dagar. Idag for jag till skolan kl.9

och vi slutade kl.15 Idag hade vi Huslig ekonomi tre timmar i sträck,

Matematik och modersmol. idag skall jag ferga håret som jag redan har skrivit om i andra inlägg.

Jag har inte riktigt annat att skriva om nu för det har inte 

hänt något annat. Så det får då velan bli ett kort inlägg.

Hej Då 

-Henrika-

 

 

Hår ferget som jag skall ferga till.

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Skapa flashcards