hee-99

Alla inlägg under mars 2013

Av Henrika Karjalainen - 31 mars 2013 18:00

Helloo


Jo jag veet har inte skrivit i bloggen på tre dagar. Men jag for till pappa redan på Torsdagen och så har nu vi varit där och kom hem idag. Jag hade inte riktigt haft tid att skriva och ja....

GÅRDAGENS OUTFIT :)






Joo... ja ville bra ta bild på det här ;)


Men idag så kom vi hem då från pappa och sen har jag nu bara sett på Youtube videon och sådant. Vi fick gäster till oss här fören timme sedan så vi har nu ätit vet inte vad vi skall göra ännu. Jag skulle borde hitta några telefon skal för min styvfar eller vad det nu heter skall till Kina och han skulle köpa till mig där ifrån telefon skal för dom är väl billigare eller något. Men nu så skall jag fara hej då och ha en bra fortsättning av dagen och påsken :)

     

Dom här bilderna var mäningen att komma dom senaste dagarna jag inte skrev någonting :)

-Henrika-

Ps:Jag satt nu tre bilder på JB när jag nu inte satt dom dagarna som jag inte hade skrivit :)      

Av Henrika Karjalainen - 28 mars 2013 16:41

Hellooo

 

Idag ahr det varit en jätte kårt dag i skolan. från kl.9 till kl.12 Efter skolan var det frivilligt att fara och se på lärarna mor eleverna salybandy match. Jag for och se på det. efter det for jag hem. Jag var hemma i kanske 1 timme och sen for vi med mamma till H&M och mat butiken. Sen kom vi hem jag åt och nu så kom jag och skriva till bloggen.

Idag far jag till pappa så jag tror att jag inte skriver mera idagoch kasnke inte heller imorgon är inte säker kanske men försöker. Ja har nu inget annat att säga.

 

Glad påsk alla :)

-Henrika-   

Av Henrika Karjalainen - 27 mars 2013 17:21

Helloo

 

Idag har jag varit i skolan från kl.8 till 15. Vi hade inte riktigt någo extra i skolan. Efter skolan kom jag hem jag for och läsa på engelska provet men jag somnade efter jag hade läst sådär i en halv timme det blev s¨trokigt. Jag vaknade nä'r mamma kommer och säga att det är mat och sen efter maten har jag kommit upp till mitt rum och läst på Engelska provet. 

 

Nu tog jag en liten paus så att jag kann komma och skriva hit. Sen nu är det 30 dagar till Justin Bieber kontären :)))

Och ja börjar en sånhär sak att nu här varge dag så bloggar jag och så kommer det varge dag olika bilder på Justin hit. Så det typ heter Countdow to JB concert eller någotsådant.

 

Imorgon så har vi en jätte kort dag i skolan vi har från kl.9 till 12 och såkan det hända att min Bästis kommer till oss. Det är inte riktigt säkert ännu men hoppas att det går. Och på Fredagen är det påsk och vi far till pappa. Me ha en bra dag

 

HEJ DÅ

-Henrika- 

Av Henrika Karjalainen - 26 mars 2013 16:36

Helloo

 

Så idag är det en månad till JB konsären :) och 80 dagar till min födelse dag :)

 

Men idag har jag då varit i skolan från kl.8 till 14 och det har bara varit läseämnen så riktigt trokigt. Efter skolan for jag med Essi och Emmi till Subway och äta efter det hade jag piano timme i 45 och så kom mamma och söka mig. Vi for till butiken och sen kom vi hem Nu sitter jag här och lyssnar på musik e på FaceBook och skriver på bloggen ofc.

   

Imorgon så har jag inte riktigt något exta planerat. Skola hem och läsa på prov som jag faktiskt skulle borde göra nu oxå. Men ha en bra fortsättning på dagen/kvällen beror på vilken tid du läser det här 

 

HEJ DÅ

-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 25 mars 2013 19:23

HelloHellooo

 

Så idag har jag då vaknat en timme före jag igäntligen skulle borde vaknat men när det blir så himla ljust i mitt rum när solen skiner rakt in igenom fönstret. Så jag vaknade där vi kl.6 For då till skolan till kl.9 och kom hem kl.15

 

Hemma gjorde jag inte så hemst mycket. Bara läste lite igeom till Engelska provet och sen så var jag och kollade Facebook kanske så där 10000000 gånger ( okej inte kanske så många gånger men nivet vad jag mänar ) =)

 

Kl.17:40 fo vi till Dansen med Linda och sedan efter dagnsen for vi till H&M och prövade lite kläder som jag skulle villa ha ( se på bilderna) Och så kom jag hem och nu så sitter jag här framför min dator och skriver på bloggen. Ja så fick jag här en fråga att varförjag inte har laddat upp dom filmerna jag hade lovat av förra omröstningen . Jo det är nu så att jag har inte riktigthaft tid med det men jag försöker filma så många filmer som möjligt imorgon och sen dom där kompis filmerna gör jag sen när jag har mera tid och mina kompisar kan komma till oss. 

Den vita skjortan e sååååå fiiiin ja måst få den :)


Den här e oxå sååå fiin vill ha den till sommaren


Den här är oxå fin till sommaren =)

 

Men nu blev det här lit för långt inlägg så jag skall sluta skriva nu och börja läsa på Engelska

Ha en bra kväll

-Henrika-         

 

PS: Ett år sedan Justin Biebers Boyfriend sång "publicerades" Lyssna den här nedan :)

 

Av Henrika Karjalainen - 24 mars 2013 17:52

Helloo


Så jag har redan misslyckats med det vad jag sa för några dagar sedan. Jag har inte varit så aktiv med det här bloggandet, jag skrev inget igår, okej jag hade inget riktigt att berätta igår så tänkte att skulle skippa den gången. Tänkte gära samma idag oxå men NEJ det gör jag inte. Så jag kom hit till bloggen och skriva.

 

Idag har jag då städat städat och städat till. Okej inte riktigt hela dagen men har justnu städat i 3,5 timme + en paus på 30 min till läxor. På morgonen så hade jag inte riktigt gjort något bara sett på youtube videon och sådant. Men sen märkte jag hur stökigt mitt rum var så jag började städa och det har jag då gjort de sänaste nästan fyra timmar. 

 

Men nu så skall jag fortsätta med städningen 

Ha en bra dag/kväll

-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 22 mars 2013 18:53

Hellooo


Idag har det inte varit någonting extra har varit i skolan och sedan kommit hem. Har inte hemma heller gjort riktigt något bara lyssnat på musik i spotify. Vi for där vid kl.17:30 till butiken köpte mitt hårferg som jag skall ferga idag till. Och såvar vi till Mc Donald eller hur man nu det skriver. Det är alltid lättare att säga än att skriva.


Hoodien: Wesc vet inte vart ifrån

Byxor: H&M

Lila topp: H&M



 Men nu så skalljag fara och se på ett program som kommer på TV:n.


Ha en bra fortsättning av kvällen

-Henrika-   

Av Henrika Karjalainen - 21 mars 2013 17:59

Hello

 

Så nu har jag inte varit så hemst aktiv med det här bloggande. Jag har haft ganska brottom som sänaste dagarna både i skolan och hemma. Men jag tror att det kommer mera inlägg nu när dagens prov är över och sådant. Men idag så har det varit en kårt och lätt dag i skolan vi hade Finska prov idag på morgonen kl.9 och sen slutade vi kl.14. 

 

Jag kom hem genast efter skolan och har nu inte riktigt gjort något. Vi for med mamma och se på ett hus som vi kanske skall bygga eller hur det nu var. Vi kom hem där vid kl.18 och nu har jag bara set på Youtube videon. 


Imorgon har jag skola som valigt och sen så skall jag färga mitt hår vet inte riktigt ännu till vilken ferg men skulle villa ha ljusare får se. Ha en bra kväll


Typ sånthär fergs hår skulle jag villa ha ;)


-Henrika-       

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Skapa flashcards