hee-99

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Henrika Karjalainen - 4 maj 2012 14:54

Hej idag har deti nte varit världens bästa dag, vi hade 600 meter i skolan

på gympatimmen. Och när jag första gången sprang den så tyckte jag att det

fo inte bra så jag ville ta på nytt den men sen hade jag för hord takt så jag avbröt vid

sista 100 metrarna för allt blev helt svart. Efter typ en halv timme började det ta ont i nacken när

jag tog ett djupt andetag nu tar det annars också sjukt fast jag inte andas djupt. Hoppas det far bort före jag far på en konser med mina kompisar det kommer att vara så roligt. JAg hoppas att jag slipper till Mc Donalds och äta för jag har inte varit dit på jätte länge   Jaa just det jag skulle tipsa om en annan bra blogg som finns det är min kompis 

som har gjort den hon skriver varge dag lika som jag här kommer den   http://jag2000.bloggplatsen.se/

Ha det så bra HEJ DÅ  

PS: Ursäkta att jag inte skrev igår men jag hade prov idag som jag mådest öva till så jag kunde inte vara på datorn igår

hoppas det inte stör er? Våi nej min lilla syster skriker igen   

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards