hee-99

Alla inlägg under juni 2013

Av Henrika Karjalainen - 30 juni 2013 17:17

Hello

Så idag har det inte hänt något extra men på natten hände det en liten sak, på varma sommar dagar så brukar jag såva ute på balkongen i ett tält. Men när min lillebror skulle inn på wc där vid halv fyra på natten så va balkongsdörren i lås, nå så kommer han o väcker mig o jag trodd ju förståss inte på det till först tills jag själv måste gå på wc så jag hamnade ringa mamma, och efter det kunde jag inte såva så jag for där vid kl. 6 på morgonen ner och se pä the vampire diaries, men sen mittiallt så blev jag trött och for och såva sen valnade jag där vid kl.13

Så har jag nu bara tittat på the vampire diaries och sådant.
Jag skall fara på tisdagen till vår stuga så jag kommer sen inte att skriva varge dag men skall ändå försöka, vi kommer hem därifrån den 12.7

Jag hade trokigt så jag lackade naglarna :)

Det var allt för idag
Hej Då
-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 29 juni 2013 23:37

Olej klockan e liksom halv ett på natten så jag skriver bara snabt något.
Så idag så vaknade jag checkade fb, instagram, twitter och tittade på några youtube videon. Efter det for jag ner och såg en episode av the vampire diaries och efter det for vi till stan för det var någo rea i Sokos. Här är bilder på allt vad jag köpte

Och sen när vi kom hem så for jag ut och gå med vår hund ovh såg på några episodes av the vampire diaries och jaa sen så på kvällen så åt jag chips och såg fler episodes

Men nu skall jag och sova
Hej Då
-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 28 juni 2013 21:10

Jag har inte riktit gjort något idag, jag vaknade där vid 11, sen så satt jag på soffan i säkert en halvtimme utan att göra någo. Sen så sa min styvfar att jag måste fara ut och jag fick inte ha min telefon eller ipad med mig alltså ingen internet. Så jag var nunsen ute från typ 13 till 17 och sen fick jag komma in.

Ajo joo före jag dor ut fick jag nog vara en stund på ipadinn, ja glömd

Ja det var typ allt, jag veet den här inläggenn blev lite boringgg men skall nu se on morgondagen blir lite jättee

Min instagram bild

Hej då
-henrika-

Följ mig på instagram : henrikaelice

Av Henrika Karjalainen - 27 juni 2013 22:06

Sorry jag hinner inte skriva mera så mycket skriver bara snabbt om dagen i punkter
- jag vaknade kl 10 tiden
-for ut och gå med vår hund
- sen tittade jag några youtube videon
- sen for vi till itis ( ett köpcentrum ) med min styvfar och lillasyster jag köpte en skjorta
-efter det kom vi hem och jag fortsatte se på videon
- sen var jag ute med vår hund igen
- på kvällen så har jag bara sett på tv och nu måste jag fara och sova klockan är här redan över 23

Omg den här drickan e sååågod

Hej då
-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 26 juni 2013 20:36

Hellooo

Så jag prövar nu för första gången och skrova med den här appen som p.finns till bloggplatsen, jag fick en iPad så den där sppen går till den.

Men idagså vaknade jag där vid kl.11 tiden. Jag gick ut och gå med vår hund och efter det har jag varit ganska mycket på min iPad och ladda ner spel och sådant. Ja nu harjag ju sen oxå en instagram så gå och följ mig där : henrikaelice

Ja sen har jag varit lite ute med min lilla syster och sen så gjick jag igen ut och gå med vår hund och nu så sitter jag här på soffan och skriver i bloggen och ser på en av mina favorit program :)

Men ha det så bra
-Henrika-

Ps : på bilden är vår hund Elsa

Av Henrika Karjalainen - 25 juni 2013 19:04

Helloo


Jag skrev inte igår för jag fick inte fara på internet igår kväll. Men inte hände det heller så mycket igår. Jag vaknade kl.13 tror jag och så kommer jag inte äns ihåg vad jag gjorde för jag hade ganska trokigt.

    

Men idag vaknade jag kl.9 vet inte riktigt varför jag vaknade så tidigt. Men idag så fick jag öppna min Ipad :) Så jag har nu gjort allt möjligt med den. Sen kom Rebecca till oss och vi har varit o simma o sen har vi varit ut och gå med vår hund. Så det var typ allt vad jag har gjort idag.

Men ha en bra fortsättning av dagen

HEJ DÅ

-Henrika-


PS: den där första bilen är tagen med låv från Nooras blogg


#kokhetdag #sommar #2013 #swimming #stranden #skönt

Av Henrika Karjalainen - 23 juni 2013 13:00

Joo Sorry jag har inte bloggat sen Torsdagen men det har ju varit midsommar på Fredagen och jag sa att jag säkert inte kommer att skriva då och igår så hade jag inte riktigt lust att skriva.

Vi gjorde såndär blomm-kranser, och den här som är på bilden är den som jag gjorde :)


Men jag for då på Fredagen till Noora vi gjorde allt möjligt, vi for först och såva där vid kl.4:30 och det var redan jäötte ljust ute då. På Lördagen så vaknade jag där vid kl.13:30 jag drömde 4 olika drömmar på den natten, jag har alrig drömt så många drömmar på en natt. Sen så bakade vi med noora en kladdkaka och sen där vid kl.18 for jag hem. Hemma gjorde jag inte något extra vi for och hyra två twilight filmer ( 2 och 3 ) och efter att jag hade sätt dom for jag och såva ( ca kl.00:20 )

       

Idag så vaknade jag ca kl.13 och sen for vi till butiken och nu såå för en stund sedan kom jag hit och skriva i bloggen.

Idag skall jag ännu städa mitt rum och ja så på kvällen skall jag se en film som kommer på TV.

Men där var mina tre dagar, håppas ni hade alla en trävlig midsommar, skriver säkert imorgon igen


-Henrika-


PS: Alla bilder är från midsommaren och jag tog bilderna från Nooras blogg,

                                   OBS!!!!

OCH JAG HADE LÅV ATT TA DOM AV HENNES BLOGG


#midsommar #sommar #soligt #roligt #justinbieberisthebest

Av Henrika Karjalainen - 20 juni 2013 18:54

Hellowwww


Så jag skulle skriva lite tidigare men jag höll på att editera en video som skall komma hit till bloggen säkert nästa vecka, i videon kommer det bara att vara vad jag köpte för saker från Sverige och lite andra bilder. Jag vet inte hur ni tycker om det när bilder kommer i videon men jag tycker att det är mycket roligare att editera videon och sedan sätta upp dom hit till bloggen, det är jätte trokigt bara ladda upp bilden hit och sedan bara sätta den är.

        

Men idag så vaknde jag där typ vid kl.11:30 Jag for i en snabb dusch och sen for jag med mamma till Gigantti för att köpa min Ipad mini men dom hade slutsålt på dom så mamma går och söka från Helsingfårs min Ipad på Måndagen. Sen for vi till butiken och kom hem där vid k.15:40, jo det tog faktiskt så länge att bara vara i butiken för hela matbutiken var helt fullt med människor och det var långa köer så det tog en stund.

Hemma har jag bara editera på videon och sen så har jag varit på FB och ja det var typ allt.


Imorgon skall jag fara till Noora övernatten så jag kommer inte att skriva imorgon för jag kommer säkert inte att ha tid, så jag passsar på att säga nu att GLAD MIDSOMMAR ALLA   


HEJ DÅ

-HENRIKA-

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Skapa flashcards