hee-99

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Henrika Karjalainen - 6 maj 2012 17:18

Hej igen, idag är det söndag och det har inte hänt något speciellt. Hela morgonen ända till kl. 12 så

såg jag på Tv. Jag tittade på en film och några program som det kom från TV:n. Sen kl 13:30 for jag til Amarillo och äta. Helt ok men jag tyckte inte om den där cheddaren som va där på den, jag hatar cheddar den är den hämskaste

osten jag veet. Sen kom vi hem och jag hamna läka med min lillasyster. Jag har ännu också sjukt i min nacke av samma orsak jag hade skrivit förut om igår hamna jag ta värk tabletter 3-4 gånger om hela dagen men sista tänkte

jag inte få ner jag vet inte vad det var med jag bara inte ville svälja det fast jag hade tagit typ 3 st före det om dagen (alltså inte efter varvaranda) men det for nu sen när jag tvinga mig att svälja det. Jaa, där va nu allt som jag hade gjort idag inget extra. Ha det så bra!!!!

ps: snart är det stafettkarneval, om du inte vet vad stafettkarneval är så kan du kolla in det här: http://www.stafettkarnevalen.fi/om_stafettkarnevalen/ eller http://fi.wikipedia.org/wiki/Stafettkarnevalen   

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards