hee-99

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

Shopping, it's good for you

Av Henrika Karjalainen - 24 oktober 2013 19:08

Hejssann

Har inte rikitgt haft någon inspiration nu på en stund att skriva, hoppas det kommer sen mera inspiratioun när jag byten blogg ( kommer att berätta om det sen när jag gör det )

Men idag har det igen varit en riktgt normal dag, skola sen kom jag hem har gjort läxorna pch så har jga läst en tidning. Tränade lite för en stund sen och va i duschen. Skall se på idols snart och ja vet inte rikigt vad jag sen skall göra.



Bye bye
-Henrika-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrika Karjalainen - 30 oktober 2013 15:23

Hej har nu då bytt bloggadress, så jag kommer inte att skriva på bloggplatsen mera utan byter då till blogg.se. Om ni vill fortsätta läsa min blogg kan ni skriva det här : http://henrikas.blogg.se för att hitta min blogg. Så kommer inte att skriva hä...

Av Henrika Karjalainen - 29 oktober 2013 20:21


Hej Jag vet att jag sa att jag skulle byta blogg och det skall jag göra, men jör der först imorgon för har haft ganska mycket dom sänaste dagarna som ni säkert har märkt för har inte skrivit på två dagar. Skall försöka få ett inlägg ännu imorgon o...

Up

Av Henrika Karjalainen - 26 oktober 2013 20:38


Helloooo Så nu har jag då bestämmt att jag byter min blogg address på måndagen. Linkken till bloggen kommer då sen på måndagen. Men jaa skall börja blogga på blogg.se, skall börja skriva mera om mode, skönhet och ja min vardag. Har varit i s...

Av Henrika Karjalainen - 25 oktober 2013 17:33


Skriver nu engångs skulle lite tidigare än vanligt brukar alltid skriva där vid åtta nio tiden vet inte varför det alltid blir så men jaa. Äntligen fredag, skulle inte mera åtka fara till skolan, vem har hittat på att skolan skall alltid börja så t...

Av Henrika Karjalainen - 23 oktober 2013 20:11

Hej Har inte riktigt något att säga idag, har inte gjort så mycket. Har varit i skolan efter det for jag på piano timme sen kom jag hem. Hemma har jag sett några episodes av keeping up with the kardashians och så va jag just i duschen. Ja så där är ...

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards