hee-99

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Henrika Karjalainen - 23 februari 2013 17:30

Jo ni ska se den här så rolig. Men det kan hända att du inte kan se den om du inte har fb eller sen om den som har lagat up den här raderar den men det gick nog för mig :)


Här är linkkenn --------> Videon


Om ni inte har läst min inlägg om vad jag gjorde idag så är den här


ha det så bra

-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 23 februari 2013 16:54

Helloooo


Jo jag vet jag skrev inget igår, men som ni sälert vet om ni har läst min blogg så var jag igår till Serena. Dit var jätte roligt jag var där med Noora hela dagen från kl.12-19 Okej inte riktigt hela dagen. Men nästan till mig är det åtminstäne hela dagen för jag hade 15 minuter på mig på morgonen för jag....ja jag sovde kanske lite för sänt ( typical me ) Men sen så for jag till Noora övernatten.

  

Bild på våra kex :)

Idag har jag då kommit hem från noora men före det så bakade vi kex eller va de nu är. Och så kom jag hem där vid kl.16 och nu så har jag inte gjort riktigt något skall se på en film och äta godis.

Imorgon så har elias ( min lillebror ) släkt kalas så typ nästa hela vår släkt kommer, okej kanske inte nu riktigt men ni vet vad jag mänar.



Jo, så lackade jag lite mina naglar :)   Lite dålig kvalité

Ha en bra dag försöker hinna skriva imorgon :)

-Henrika-

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards