hee-99

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Henrika Karjalainen - 19 februari 2013 19:42

Hello hellooo

 

Så idag har jag då varit och  shoppa lite, jag köpte ( elr igentligen mamma köpte ) inte så mycket för det fanss inte så mycket inte äns i H&M. Men här kommer bilder på dom ( taget från netet + hittade igen bild av halsduken jag köpte så ingen bild av den) 

     

 

  • 2 st face mask från hm
  • en eos från kiks 
  • en decinfieringsmedel
  • och så en hals duk som jag inte hittade bild på

 

Ja som jag sa så var vi och shoppa efter att vi kom hem så åt jag matoch for till Sarah. Gjorde inte riktigt något bra var på datorn och pratade. 

Imorgon skall jag fara till pappa och vet inte vad jag skall göra dit ännu och så på Torsdagen har min lilleboror födelsedag. Ja men får se om jag skriver imorgon kan inte låva något. 

Jag skall ännu idag se på en film som börjar om 15 minuter ( kl.21 finsk tid ) 

 

HEJ DÅ HA EN TRÄVLIG KVÄLL 

-HENRIKA-

 

PS: ja så idag är det ju oxå 3 years anniversary av baby :)

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards