hee-99

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Henrika Karjalainen - 14 februari 2013 14:59

Hellooo 


Så idag är det då vän dag eller alla härtans dag som vissa säger. Har varit i skolan från kl.10-15 så dagen gick helt snabt. På matrasten for jag med mina kompisar till SUBWAY och äta.

   

Jag kom hem här för ca.30 minuter sedan och har nu inte riktigt gjort något. Inte skall jag göra säkert så hämst mycket. Det skulle vara Disco i Zentra men jag årkar inte fara fast många sa att jag skall komma dit. Jo men imorgon skall vi ha vinter sport dag i skolan och jag skall skrinna och gå nånstans. Men jag tänker inte skrinna för vi hade skrinning idag i skolan och dom där skrinnorna hade tyckt på min fot så mycket att jag inte tänker sätta på dom det här året mera. Så det får väl bli fyra timmar promenad. Men nu så skall jag fara 

DAGENS OUTFIT ( den blev lite cp den här kollagen eller hur man nu säger ) 


HEJ DÅÅÅ 

Ha en bra vän-dag/allahjärtans dag alla

-Henrika-


Följ mig på Twitter: @henrikaelice 

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards