hee-99

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Henrika Karjalainen - 2 februari 2013 18:52

Hej

 

Så efter förra inlägget har det inte hänt något bara varit hemma. Jag har lite fixat på min gamla skjorta som jag inte tyckte om till en helt ny. Här är bilderna:

 

Fram

 

Bak

 

Så¨jag hade nu faktiskt inte något annat att berätta, skall nu gå och sepå ett program. HEJ DÅ HA EN TRÄVLIG LÖRDAGS KVÄLLLL :)

 

-Henrika-

 

Följ mig på Twitter: @henrikaelice

 

PS: Kompis inlägget kommer att komma upp snart, skall försöka få det till nästa vecka. Kan inte låva något. 


Av Henrika Karjalainen - 2 februari 2013 13:29

helloo

 

Så som rubriken säger håller jag på att städa mitt rum för imorgon kommer det någo typer och ser på vårt  hus för vi skall sälja det, men nu tog jag en liten paus så jag kunde komma och skriva snabbt lite. 

 

Idag här tills har jag hunnit vara i stan lite och ja inte riktigt något annat. Jag köpte inte heller något mycket eller det var nu mamma som köpte till mig men ändå. Bara typ ett ljus till mitt rum och en spegel. Men har inget annat mera att säga så kommer kanske ännu och skriver idag något.

 

 

-Henrika-

 

Följ mig på Twitter: @henrikaelice 

 

PS: Ingen bild idag, på grund av att jag har inga nya bilder att visa er :(

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards