hee-99

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Henrika Karjalainen - 3 februari 2013 18:34

Helloooo

 

Så idag har jag då vaknat där vid kl.10 halv elva tiden jag åt morgon mål och typ genast efter det så skulle vi fara bort hemmifrån för det skulle komma någon säljare till vår hus, när vi skall flytta ochj vi måste få vårt hus sålt. Så jag for då till sarah och kom sedan hem. Så där vid kl.16 for jag till Rebecca och så kom jag hem för en stund sedan. Kom genast upp till mitt rum för agtt skriva hiit och skall ännu säkert lite städa mitt rum för jag har lyckats att rådda här igenn ( typical me ) 

   

Ja sådet var typ allt vad jag har gjort idag 

 

Ha en bra Söndags kväll före skola ( jobb ? ) 

 

-Henrika-

 

FÖLJ MIG PÅ TWITTER: @henrikaelice 

 

PS: Sorry hade ingen bra bild för idag så ni får nöja med två bilder fån google

Av Henrika Karjalainen - 3 februari 2013 16:28


Såg den här på Facebook och bara måste sätta den hit.

Skriver mera senare  ( kanske om jag kommer ihåg) för nu har jag en kompis.


-henrika-



Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards