hee-99

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Henrika Karjalainen - 7 februari 2013 17:40

Helloo

 

Så det här kommer att bli en lite kortare inlägg än vanligt. Men jag skall ännu hinna fara och springa idag. Så jag skriver snabbt om gårdagen.

 

Igår så hade jag skol dag från 8-15 kom genast hem för att öva till Matematik prov. Senare på dagen for jag och springa 4,2 km eller det va igentligen att gå för jag pratade hela vägen i telefon med min bästis  ( i 50 min ) 

Gårdagens outfit

Från dagens outfit har jag ingen bild kommer kanske imorgon

 


Idag har jag haft skola från kl.9-15 med Matta prov på morgonen och så hade vi gympa och andra vanliga timmar. Så kom jag hem och har nu inte riktigt gjort något. Skall just fa och springa som jag sa. Och jag ursäktar för att jag inte hade skrivit något igår men jag var tvungen att öva på prov. 

 

Ha en bra kväll

 

-Henrika-

 

Av Henrika Karjalainen - 7 februari 2013 17:26

Hello

 

Ja så jag tror att ni har säkert hört om den här TV serien "GRILS"  som e en amerikansk dramakomediserie. Den är skapad av Lena Dunham som oxå spelar en av huvudrollerna  ( Hannah Morvarth ). Den handlar om en grupp vänner på 20-årsåldern Hannah, Marnie, Jessa och Shoshanna och dom alla bor i New York. Hannah drömmer om att bli en berömd författare, men det kommer mycket emot det och hon tar hon hjälp av sin bästa vän Marnie ( Allison Williams ). Så flyttar deras världsvana brittiske vän Jessa ( Jemima Kirke ) till stan med sin kusin Shoshanna ( Zosia Mamet )

   

Serien hade premiär för den första säsongen förra året. Andra säsongen hade premiär förra månaden. Den tredje säsongen är bekräftad att börja produceras i slutet av mars 2013. 

 

Kan köpas här och här  ( klicka på orden "här" så slipper du till platsen man kan köpa första serien 2 olika platser) 

 

Kommer ett inlägg om min dag genast efter den här 

 

-Henrika-

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards