hee-99

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Henrika Karjalainen - 8 februari 2013 18:26

Hello

 

Så den här veckan har farit så snabbt. DE käns som om det var måndag igår. Men som tur det for snabt så nu har man då veckoslut.  

 

Idag har jag då varit i skolan från kl.8-15 Vi hade ganska lätt dag geografi, engelska, matematik,tre timmar husligekonomi ( hussa ) så ganska lätt men dom tre sista timmarna va såååå betungande ( enligt google translate ) eller ja stressiga typ. När vi har den där ena i vår klass som INTE gör någonting och betär sig som en 5 åring. Men inte mera om den personen. 

 

DAGENS OUTFIT + NAGLARNA

 

SKJORTA: HM (OFC) 

LEGGINS: HM ( OFC) 

YLLESOCKOR : FICK TILL JULKLAPP

 


Efter skolan kom Janette till mig och om en stund så kom Linda vi hade jätte roligt. Janette for hem typ för en timme sedan kanske lite över. Och nu har jag då bara lyssnat på musik och chattat med kompisar på Facebook.

 

Skall se ännu på en film idag och äta godis.... joo imorgon och springa :) HAHAH nå¨nejj

Men nu far jag HEJ DÅÅÅÅ

 

-Henrika-

 

Följ mig på Twitter: @henrikaelice 

 

PS: JAG SKREV ETT LITET INLÄGG FÖRE DET HÄR SÅ GÅ OCH LÄSA DET l

                                                                                                                    l 

                                                                                                                    l

                                                                                                                    l 

                                                                                                                    v

Av Henrika Karjalainen - 8 februari 2013 18:11


Ja jag vet inte om ni har redan sätt den nya Music videon till Austin Mahone SYJF. Den e SJUKT bra. Ja och om det nu är någo anonyma som läser och inte känner mig så tycker jag oxå om Austin Mahone, men you know Justin Bieber är alltid först :)

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards