hee-99

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Henrika Karjalainen - 10 februari 2013 18:30

Helloo

 

Så idag har det då varit en ganska lat dag. Jag vaknade där vid kl.11 och ja jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde efter att jag hade vaknat. Men vi skulle idag igen ha en hus föreställning så vi for till Sunbway och äta och så for vi till butiken. Ja så har jag inte gjort något annat efter att vi kom hem från stan. Jag har bara suttit framför min dator och sätt på massa videon och sådant, varit inne på Facebook hela dagen typ från kl.15 till nu när jag loggade ut för en stund sedan. 

 

Jag har oxå fått hemsk hosta och typ hostar helatiden och så har jag igen sjuk hals nå inte undra på heller för i vår familj är det nu igen några som är sjuka och jag har glömt att äta D-vitamin.

 

Men ja inte hade jag så mycket annat att säga ja här kommer lite bilder på vad jag köpte igår från H&M  :

 

 

Skjortan högst upp till vänster : REA 10 € ( utan rea 20 € )

Skjortan högst upp till höger : 13 € ( inte på REA )

Ylletröjan : REA 15 ( utan rea 25 € )

Jeansen : 13  € ( inte på REA ) 

 

Det vartyp allt vad jag köpte, jag köpte nu lite godis och sådant men tog inte bild på dom ha en trävlig söndags kväll !!!

-Henrika-

Följ mig på Twitter : @henrikaelice 

 

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards