hee-99

Alla inlägg under juni 2012

Av Henrika Karjalainen - 2 juni 2012 12:58

Hej

Mamma kom hem här en dag med dom gulligaste Chokladen jag

någonsin har sett. Alltså Cupcake Choklad. Dom smakar också jätte goda.

Rekomenderar

 

 


Av Henrika Karjalainen - 2 juni 2012 12:22


Hej

Idag regnar det och mycket

Idag var jag tvungen att gå till skolan för vi

hade avslutnings fest. Alltså det betyder att sommarlovet börjar nu. 

Vi fick betygen och mitt betyg var helt OK! Jag har som medeltal 8,2.

Efter avslutningen kom jag hem och böt kläderna och for till min kompis. Nu just är jag hemma för min kompis

for och äta till RAX. Ja just det jag skulle skriva igår men det gick inte först

så var jag hos min kompis och när jag kom hem så sa min mamma att jag inte får

skriva i bloggen mera för det var för sänt. Men nu kommer det lite bilder:


Jag idag

 


Jag igår

 


Ni ser säkert skilnad :)


Hej då skriver mera senare........

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards