hee-99

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Henrika Karjalainen - 9 juni 2012 20:51

Hej

Jag skriver sänt igen men jag försökte göra en ny header ( i en timme gjorde jag den)

men sen när jag skulle laga den hit på bloggen så inte kom den dit utan samma

Som jag har haft var kvar, så dit for en timme som jag istället

skulle ha kunna t skriva på bloggen. För

nu blev det igen ganska sänt så int vissa hinnes se det.

Men idag har jag varit med min kompis och sedan har jag varit med en min annan kompis.

Vi läkte med POPSY och sen hoppa de vi på trampolinen

ganska samma som igår. Men sen for jag till min en annan kompis

och hos henne så spekade vi THE SIMS 3.

Ja det var nu allt för i dag. HEJ DÅ


JAg hittade ingen blid på mig själv så jag lagade den här.

 


PS: Den här bilden tycker en min kompis (som heter S***h) så jätte mycket om så jag

laga den hit därför.

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards