hee-99

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Henrika Karjalainen - 23 juni 2012 18:07

Hej igen

Alltså det har varit sååååååååå trokigt resten av dagen, det var ju redan på morgonen

trokigt (som jag skrev i förra inlägget) men resten av dagen har

varit dubbelt så trokig. Typ det ända roliga jag har gjort idag så är när jag

har skickat meil med min bästis. Ja förästen så har jag

inte ännu  berättat att vi skall till vår stuga i

 Lovisa ( det är oxå i Finland) och så skall

min bästis komma med dit. Jag så henne senast

Stafettkarnevalen och det är

på nästa veckas Måndag en månad sedan som jag så henne. Så det kommer att bli roligt.

Ja sen ännu ne sak som har varit roligt idag att jag åt godis.

Det här inlägget blev igen ganska kort men det har faktist INTE hänt någonting.

HEJ DÅÅÅÅ

Skriver i morgon om jag hinner man vet aldrig om det händer någontig imorgon.

MVH:Henrika


Här är mina naglar som jag målde igår

 

Av Henrika Karjalainen - 23 juni 2012 13:53

Hej

Hade ni en trävlig midsommar? Nå iaf hade jag det.

Jag for och sova kl.00:16 idag och idag som ni säkert gissar så vaknade jag kl.12

Men idag har jag inte gjort nästan något. Jag har bara läst på en tidning

och ätit godis.

Skriver kanske senare om jag hittar på någonting.

MVH: Henrika

PS: Det blev lite kort inlägg men det

har inte hänt något idag.


Den här bilden är tagen från vår balgård och som ni

ser så är det ganska ljust när jag har tagit den

här bilden så var kl.11 Ja så ser nu min lilla systers pool

inte så stor.

 

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards