hee-99

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Henrika Karjalainen - 17 juni 2012 18:42


Jag surffade på netet och hittade en webb plats där det stod om en

Hello Kitty Beauty Spa i Dubai. Jag själv skulle villa fara dit

men vad jag har hört så är flyg biljätterna väldigt dyra.

Men jag hoppas att jag skulle slippa dit nångon dag.

Jag läste att Hello Kitty Beauty Spa är toppen kvalite. Dom gör

bland annat:

Kitty Cure

Toe- Tally Perfect

Hand Massage

Foot Massage

Kitty Nail Alert

Cut & Blow dry

Blow dry

Hair - Dooz

Kitty Day Make Up

Kitty Glam Facial-oatmeal, honey or chocolate

Kitty Beauty Face Masque


 


Ett drömställe till att vårda shönhet

   















Källa: http://hellokittybeautyspa.com/

Av Henrika Karjalainen - 17 juni 2012 18:24

Hej

Sorry jag hann inte skriva igår för jag hade en kompis hos

oss övernatten. Vi bakade mockarutor och sen

så hjälpte vi mamma att göra en mango kaka, den blev riktigt lyckad.

Idag har jag då havit mitt släkt kalas och hit har varit många släktingar. Till present fick jag

pengar och halsband + ett armband kom med. Imorgon skall jag fara och shoppa

med mamma och sen skall vi köpa röd målferg

för vi skall lite renovera mitt rum.

Ja men här kommer veckans musik och bild för det är ju Söndag.


Och sen ännu veckans bild

 


HEJ DÅÅÅÅ

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards