hee-99

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Henrika Karjalainen - 24 juni 2012 19:17

Hej

Jag kom just hem från in kompisom ajg äntligen fick tag på.

V hade ganska tråkigt så

vi filmade vad vi gjore, och hur trokigt det såg ut.

Men den videon måste ännu lite fixsas, jag lägger nog upp den

i något tillfelle. Men jag är lite osäker om jag

kan blogga från vår stuga för

jag vet inte om vi tar Ipaden med oss, så jag kan skriva

måste försöka att ta med den.

Men nu skall jag gå och packa. Vår dator fungerade inte igen så

bra så nu vill den inte ladda upp bilder får se imorgon

om jag hinner skriva på morgonen.

-Henrika


 


källa: http://www.jucoolimages.com/


Av Henrika Karjalainen - 24 juni 2012 13:03

Hello

Idag har jag vaknat kl.11:34  till det när min bror och hans kompisar "pratade"

enligt min lille bror men det är kanske inte riktigt att prata om man hör det ut tills. Men ändå

sen så har jag lackat min lilla systers naglar till lila

och så har jag försökt lära mig

Justin Biebers sånger som finns på Believe albumet, jag har lärt 3 och en halv av 16

så det är liiiiite till att öva ännu.

Sen har jag Chatta med min bestis. För hon kommer imorgon till oss

so  jag säkert har redan berättat om.

Hej dåå

Skriver kanske sänare idag.

 

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards