hee-99

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Henrika Karjalainen - 10 juni 2012 21:35

Hej

Idag har det varit solit och varmt på dagen men

mot kvällen så blev det lite kallare. Jag har varit med min kompis idag och så har jag varit till

MC donalds (tror jag det skriver) Sedan var vi och köpa fri biljätter till Borgås nya BioRex

som är Finlands största BioRex. Med dom där fri biljätterna

så får man fara till vilken film man vill, och

dom var ännu på rea så vi köpte dom.

Sen kunde inte min kompis vara mera så jag blev hem och gjorde på min tidning.

Sedan kom min Lille brors kompis till oss så

nu ser dom här på något onödigt

när jag höll på att se på en film. Men ändå.


Min lille bror och hans kompis ville attt jag skulle

sätta en bild på dom hit i bloggen så här kommer den.

 


HEJ DÅ

-Henrika

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards