hee-99

Alla inlägg under juni 2012

Av Henrika Karjalainen - 8 juni 2012 21:19

Hej

Just nu har jag ingen ting att göra så jag

komm nu och skriva hit i bloggen.

Idag kom min kompis till oss vi for till kiosken och köpte glass efter det

för vi till en min annan kompis som också är hennes kompis.Och så var dit också en 

till kompis. Sen så "lekte" vi med Popsy och sen

hoppade vi på trampolinen.Men sen var min kompis tvungen att fara hem så då

gick jag också hem. Sedan för vi till butiken, och jag fick en ny tidning som heter SOLO, den

är jätte bra samt också FRIDA. Sedan kom jag hem och så blev jag ut.

Sen kom jag in och nu så skriver jag i bloggen. Inte så mycket har det hänt idag så

HEJ DÅÅÅÅÅÅ.


Här hoppar jag och min kompis

.  

 

 


Här är bild på min nya hår fixning

 


MVH: HENRIKA   

Av Henrika Karjalainen - 7 juni 2012 17:34


HEJ

Idag har jag varit på sista Judo timmen med min kompis.

Hennes mamma kom och söka och så for vi till bytiken vi fick alla var sin glass. efter att jag hade kommpit hem så

for jag till en min annan kompis för hon hade just fått en Kanin som heter Popsy och den är jätte gullig.

Det kommer bilder av den i slutet av inlägget. Klockan 17 for jag hem, och 

äta. Vi hade fisk och potatis som inte riktigt är

min favorit rätt. Eller lättare sagt jag HATAR fisk eller nog tycker jag om vissa men


det är bara fiskpinnar och gös. Allt annat Hatar jag.

Efter maten var jag tvungen att

se på Buu-klubben (ett barnprogram) med min lilla syster.

Efter det kom jag och skriva i bloggen.

Men nu har jag inget att berätta mera om så HEJ DÅÅÅÅÅ:


Jag som har Popsy i famnen

 


Jaaa, och så ville också hunden Melina i famnen.

 


Och så kommer 2 bilder på Popsy är hon inte sööööööt.

 

 


MVH: HENRIKA

Av Henrika Karjalainen - 6 juni 2012 20:41

Hej igen Jag skriver nu från ipaden så jag kan inte sätta några bilder nuMen jag försöker hinna imorgon skriva så jag kan laga bilder då. Jag ser på TV just nuDet kommer en av mina favorit program. Imorgon skall jag igen fara på Judo sista gången och då får vi"kasta" varandra från ståhöjd, men vi måste ha en extra tjock madrass nder. :) men nu har jag inte Något mer att berätta om så hej då.Mvh': Henrika Ps: du kan gärna tipsa om min blogg till andra,Tack.

Av Henrika Karjalainen - 6 juni 2012 14:53

Hej

Jag måste lite endra datumet som jag byten

min bloggs adress på grund av olika orsaker igen.Så jag byter min bloggs adress först på

Fredagen den 8.6 2012 till www.jag-99.blogplatsen.se. men du skall inte ännu klicka på länken för den fungerar inte ännu. Och sedan skall jag berätta att vi är på väg till

vår stuga nästa vecka så det kan hända att jag inte skriver på några dagar

och jag är inte säker om vi tar med oss datorn dit. Hoppas vi tar för

jag bara måste få skriva hit. Men nu tills idag, idag har jag varit på Judo igen

och sen har jag varit hos min kompis och hoppa på trampolinen men kl. 13:30 skulle hon fara någonstans så

jag gick hem. Eller jag skulle ha kunnat fara till en min annan kompis emn jag årkade inte.

Så har jag nu varit hit hemma och kollat på TV och varit på datorna och

sen var jag nu ute med min lille bror för han och hans kompisr frågde om jag ville komma

med och leka bollen i ringen. Men sen om en stund årkade jag inte vara med så jag kom in

och skriva i bloggen. Men nu har jag ingenting att säga mera så hej då.

Här kommer bilder på lite blommor som har börjat blomma extra mycket.




 



 


HEJ DÅ

- Henrika

Av Henrika Karjalainen - 5 juni 2012 21:08

Hej

Ursäkta attjag inte har skrivit men jag har havit olika orsaker till det.

Idag var jag kl.10-11:30 på Judo

med min kompis oc hennes lille bror. Vi lärde att falla rätt och

att "kasta" varandra från knähöjd.

Efter det for jag till mina kompisar. Sedan kom jag hem kl. 21, och så var jag en

stund ute. Sedan kom jag in.

Jag på minner er bara om det att jag skall den 6.6 2012 byta bloggens

adress till www.jag-99.bloggplatsen.se. Men ni skall inte ännu tyrcka på länken för den finns inte ännu.

Ja just det, jag hade ju glömt laga veckans musik och bild

förra Söndagen så jag lagar den nu lite i efterskott. Jag ursäktar.

Här kommer veckans musik:

Justin Bieber All around the world.


Och sedan veckans bild:

Jag hittade inte någonting från min kamera eller telefon så jag tog en rolig bild från

https://www.google.fi/

 


Ha det så bra Hej då.

Av Henrika Karjalainen - 4 juni 2012 15:39

Hej

Jag skall byta adress på min blogg den 6.6 2012

till www.jag-99.bloggplatsen.se

Men du skall inte nu trycka på länken för det fungerar inte.


MVH: Henrika

Av Henrika Karjalainen - 3 juni 2012 19:20

Hej


Idag har det varit ganska trokigt. Jag var hos min kompis och sedan läste vi bara ( i 3 h) BORING.

Sedan så for vi via min och min kompis gemensamma kompis och så kom

vi alla tre till oss. Hos oss så läste vi tidningar som inte

 u var så hemst aktivt.

Sedan så var min ena kompis tvungen att gå hem så jag och min

kompis for ut. Ja inte har jag så mycket att berätta om idag, men jag skall byta namn på min blogg

så ni vet alla mina läsare. Jag skriver det längst ner i inlägget så nu kan

skriva upp det. Ni kan gärna tipsa andra om min blogg.

du kan läsa min blogg på http://jag-99.bloggplatsen.se/ 


 

http://www.google.com/

Av Henrika Karjalainen - 2 juni 2012 20:18

Hej

Idag har jav varit med två mina kompisar först var jag hos ena och sedan hos

den andra. För hos henne som jag först var hos så

hon kunde sen inte vara mera efter någonting 18:00, så då for jag till min andra kompis.

(ursäkta att jag inte skriver namnen men jag har lovat år mina kompisar att jag inte skriver deras namn)

efter det så for jag till min andra kompis vi va helt CraZyn, jag tror att vi

hade ätit liite för mycket godis  och sådant så vi var halft godis full eller 

skall vi säga att vi var. Klockan 21 kom jag hem. Och nu äter jag en av mina favorit godisar.

Här kommer bilder av dem

    







     

         Laga också bild på mina naglar :)

HEJ DÅÅÅÅÅ

 


Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards