hee-99

Alla inlägg under januari 2013

Av Henrika Karjalainen - 3 januari 2013 16:16

Hellooooo


Så som rubriken säger så är jag sjuk igen, jag tror att min lille bror eller min lille syster smittde den här flunssan till mig :(

Men idag har jag sett två filmer. Och så har jag spelat lite sims och så har jag nu varit på Facebook och läst andras bloggar och sådant. Ja jag har inte riktigt annat att säga och före den här inlägget så lagade jag min fråge inlägg om ni inte ännu har läst den.


Ha en bra dag

HEJ DÅ

-Henrika-

 

Av Henrika Karjalainen - 3 januari 2013 15:38

Hejjjjj

Så nu görjag då mitt fråge inlägg, jag har fått tillräkligt frågor så jag fick ihop en liten fråge inlägg.


Hur sminkar du dig till vardags?:Ömmm... Ganska normalt jag kan sänare nångong den här veckan eller nästa vecka sätta en bild på det ( om jag kommer ihåg )

Vad är ditt medeltal i ditt betyg?: 7,7 om jag rätt kommer ihåg :)

Har du bra självförtroende?: Jo helt bra, kanske inte det bästa men inte är det doligt heller :)

Vad är du rädd för?: Det är en svår fråga....Hajar....jo sen ormar tycker jag inte heller om, om jag skulle se en orm skulle jag säkert få någon panik samma med hajar.

Skulle du villa ha en navel smycke ( i frågan hade man skrivit på finska så jag var på google translate så sa dom att det skulle vara navel smycke ) eller någon annan piercing?: Jo jag skulle villa ha en navel smycke. :)

Har du nångong tänkt ta en tatuering, isäfall hurdan?: Jo alltså nu skulle jag villa ha en lycko fågel på sidan av min fot men jag vet nu inte sen när jag är 18 år få se sen.

Vart skall du flytta ?: Jag vet inte om den som skrev frågan mäna att vart jag vill flytta i framtiden eller vart vi skall flytta nu ( jag är inte säker om jag har sagt till er att vi skall,flytta nästa år eller det är ju inte säker om vi får vårt hus sålt men vi har en tomt redan) Men jag svara till båda i framtiden tror jag att jag kommer att flytta till helsingfors och vi kommer att flytta en liten bit bårt från vart vi nu bor. Jag kna tyvärr inte berätta var exact för säkerhetens skull.

Vad vill du bli som "stor"?: Alltså jag vet faktiskt inte jag har länge velat bli en sjuksköterska men nu så vill jag inte det. Jag skulle typ vela bli någon läkare, kirurg men sen skulle jag oxå vela ha en egen spa men sen kanske inte så jag vet inte riktigt.

Säg 3 bra saker om dig själv: Sån här frågor är alltid svåra till mig men jag en bra lyssnare, vad jag har hört av mina kompisar så är jag rolig och seko ibland :) kom inte på något annat :)

Beskriv din klädstil: Nå jag använder ganska mycket olika stilar men jag vill att som skall vara bekväma, att nu har jag märkt att jag inte vill ha så mycket  jeans på mig utan jag vill ha läggins och sweaters på mig :)

Vart skulle du resa, du får välja vart som hälst?: Här sa man ingenting om hur många platsen så jag väljer 6 stycken platser jag skulle vilja resa till. CANADA, NEW YORK, LOS ANGELES, LONDON, PARIS, SINGAPORE

Vad är din favorit kläd butik?: H&M

Vad är din favorit ferg?: Jag har många så typ Svart, vit, pink, beige

Vad är din favorit mat?: Just nu är det sushi, det byter emellanåt.

Om du skulle måsta välja emellan att du bara skulle få använda TV, dator eller telefon?: Telefon, för jag kan vara på nätet med telefonen och man kan säkert laga något program på sin telefon som man kan se på Tv med :)


Tack för alla frågor och jag kommer säkert att ha en annan fråge inlägg säker islutet av det här året.

HEJ DÅ

-Henrika-

PS: Skriver gänast ett till inlägg efter den här  :)

Av Henrika Karjalainen - 1 januari 2013 19:17

Hej

Jag hoppas att ni har haft en jätte bra nyårs afton. Som jag sa så for vi till den där "hotellet" med Noora och vi hade roligt. Vi for och sova först kl.5 och så vaknadevi kl.14 Det var så mörktute den tiden att jag trodde att klockan var 10 men det var den inte och nu så är klockan snart halv nio här i Finland och jag är helt att klockan är halv fem så jag kommer inte att få sömn före två på natten.

           

Jag märkte idag att imitten av denhär fyrverkeriet så är det ett hjärta


Men ja idag så kom jag hem där vid kl.15 och så for jag till Rebecca. Vi gjorde inte riktigt något bara talade. Jag for hem efter en och en halv timme för mamma ville att jag skulle vara hemma för jga hade varit bårta hela nyåret. Så nu

har jag då varit hemma rästen av kvällen och varit på datorn och läsa på andras bloggar.


Jag och Noora


Komihåg att jag skall ju sätta snart upp den här Fråge inlägget så kommentera bara i vilket som helt inlägg några frågor som jag kan svara på.


O.B.S Inga onödoga frågor eller helt dumma frågor,dom är onödiga at skicka äns för jag kommer INTE att svara på dom.


-Henrika-

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards