hee-99

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Henrika Karjalainen - 18 januari 2013 21:05

Hejjjjj


Kommer nu och skriver ett till inlägg för jag hade inte riktigt något annat att göra heller. Men jag tänkte att jag skall göra ett ruminlägg inom dom närmaste dagarna. Kanske imorgon eller på Söndagen får se, eller sen så blir det först nästa vecka.:)

Det är fortfarande jämt med röstningen så jag tror att jag välger i vilken ordning jag gör det om det nu är så att det hålls jämt. 

Ja och sen så den 29.1.2013 så kommer Justin Bieber BELIEVE ACOUSTIC ( jag vet att det är säkert jätte intressant för er som inte är beliebers och jag tror att dom som är vet om det redan men ville ändå säga det här:)) så jag måste få den den dagen. Jag tror att jag kommer att säga att mamma får köpa den från Helsingfors, för jag är 90% säker att den inte finns i den här staden jag bor i för den är väldigt litenn :))))

 

Okejjj, det här blev ett ganska onödigt inlägg men hade inte faktiskt något annat att göra :)

 

-Henrika-                                 Röstaaaa ----------->

 

PS: Den här sången är såååååååå braaaaa <3 <3 <3 

 

Följ gärna mig på Twitter : @henrikaelice 

Av Henrika Karjalainen - 18 januari 2013 18:00

Hejjjj

 

Så nu har jag då inte skrivit på två hela dagar, ja som jag sa i mitt förra inlägg så skulle jag öva till Religions provet som vi hade på Torsdagen. Den for helt ok, men den var svår. Och jag har nu inte riktigt gjort något igår så jag tyckte att det skulle vara onödigt att komma och skriva att jag inte har gjort något.

   

Idag så hade vi en lätt dag i skolan. Slutade kl.15 och Janette kom till oss. Vi hade jätte roligt. Hon for hem just för en halvtimme sedan, och nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra. Har inte ätit något efter maten i skolan så skall säker snart äta någon mat. Har tyvärr inga nya bilder, har inte riktigt haft någon inspiration att fåta på, kommentera gärna om ni hittar på någonting och kommihåg att rösta hurdant inlägg (vet att jag skriver det här i alla inlägg), är just nu ganska jämt så skulle villa få det tydligare vad jag skall göra. 

 

HEJ DÅ HA EN TRÄVLIG FREDAGS KVÄLL :)

 

-Henrika-

 

Följ gärna mig på twitter: @henrikaelice 



Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards