hee-99

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Henrika Karjalainen - 11 januari 2013 19:16

Helloooo


Idag är det då ämtligen fredag. Idag så har det varit riktigt rolig dag. Men på morgonen så försovde jag mig ( typiska jag )

och hade sådär 20 minuter rills bussen skulle fasra. Så jag snabt bara gjorde allting färidgt och sedan så for jag till busshållplatsen, där vetade jag på bussen i så där 15 min och till sist kom den.


Efter skolan ko´m jag hem och har nu inte riktigt gjort något men imorgon skall jag göra då lite mera och inte bara sitta inne. Och nu så har min lillasyster roddat hela mitt ru så jag tror att jag hamnar nu börja städa, eller så sätter jag mamma att städa upp det :)

   

OBS: Kommihåg att rösta hurdant inlägg du vill ha -------->


-Henrika-


Följ gärna mig på twitter: @henrikaelice

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards