hee-99

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Henrika Karjalainen - 27 januari 2013 16:55

Helloooo

 

Så nu till först så kommer jag att sätta upp bilder på allt vad jag köpte igår.

 

Lumene BEAUTY BASE Blue Neutralizer for dark under-eye-circles

5 €, i vanlig butik ca 10 €

 

 

Lumene Natural Code Eye dramatizer Eye makeup pencil ( 12 Peach )

3,15 €, i vanlig butik ca. 9 €

 

 

Lumene Classic Long-Lasting makeup ( 11 Vanilla Beige )

1 € (rea), i vanlig butik ca.13-15 €

 

 

Lumene Natural Code SKIN PERFECTIOR Mineral powder ( 11 Cream )

5 €, i vanlig butik ca.8 €

 

 

Lumene BASIC BLUE Day Cream 

2 €, i vanlig butik ca.7-8 € 

 

  

Lumene LUMINOUS TOUCH Natural Makeup ( 2 Honey Beige )

Kostade iget var ett exempel

 

Så det där va då allt jag köpte och allt som allt blev det och kosta 16,15 € men om man skulle ha köpt det från en vanlig butik skulle det bli närmare 30 € så om ni har någongång möjlighet att fara dit så skall ni. 

 

Men idag har jag inte gjort riktigt något min mamma kom och söka oss från pappa där vid kl.13 och så for vi och äta någonstans kommer inte ihåg vad det stället hette. Sen for vi och se på min brors salybandy match fast han inte spelade där för som jag har sagt så bröt han handen i slalom backen. Vi kom hem just för kanske 20 minuter sedan och kom genast upp till mitt rum för att skriva att det inte blir lika sänt som igår. 

 

Så skall jag säker läsa en gång igenom till hissa provet som vi har på torsdagen, för av förra Historia provet fick jag en 4 så jag skall försöka få bättre den här gången. Länken till Lumene Fabrik outlet finns sist på inlägget 

 

Ha en trävlig fortsättning på kvällen 

 

-Henrika- 

 

Följ mig på twitter : @henrikaelice 

 

 Till Lumene Fabrik outlet hemsida slipper du härifrån --------> Länk 

 

 

 


Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards