hee-99

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Henrika Karjalainen - 5 januari 2013 20:03

Hello

 

Så jag har ju redan idag en gång skrivit men tänkte komma ennu en gång till. Så efter att jag förra gången jag skrev idag så har det nu inte hänt så mycket men ändå så mycket att jag får ett inlägg av det.

 

Så först så min lille bror hamnade till sjukhuset för han va och åka slalom och sedan föll han ganska dåligt på något sett och så bröt han handen. Så han har nu varit där hela dagen. Sen så ha jag lite vakta min lilla syster och varit på datorn. Sen så hämtade mamma lite mc donalds mat och så for hon till baka till min lille bror till sjukhuset. Sen så har jag sett på ett bra program som började igen från deras sommar paus. Och nu så hade jag tid att skriva lite på bloggen.

   

Och nu så har jag lagat en ny omröstning så gå och rösta här bredvid --------------------------------------------------------->

hurdant inlägg vill du att jag skall göra och om du vill att jag skall göra alla så kan du kommentera i vilket inlägg som hälst att du vill att jag gör allla men rösta ändå vilken du vill mäst att jag skall göra.

 

Det var allt ha en trävlig kväll

HEJ DÅ

-Henrika-

 

PS: Bilderna som jag satt i det här inlägget är från det programmet jag såg på idag, PUTOUS :)

Av Henrika Karjalainen - 5 januari 2013 11:47

Hej

Jag skrev inte igår någonting för som jag i förra inlägget sa så är jag ju sjuk elr jag är inte mera så hems sjuk jag tror nog att jag börjar bli frisk men ändå så jag orkade inte komma och skriva hit någonting.


Ja men igår då så har jag bara tittat på filmer jag tror att jag tittade 5 filmer om jag nu rätt kommer ihåg. Men idag så har jag nu inte gjort här tills något jag vaknade där vid kvart före 12 och nu har jag liksom varit vaken i en timme och det käns som 3 timmar. Men jag måste nog hitta på någonting att göra skall säkert se på någo filmer på Netflix.


Ha en bra dag och om du har Twitter så gå gärna och följa mig där jag försöker följa alla som följer mig :)

@henrikaelice

 

HEJ DÅ

-Henrika-

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards