hee-99

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Henrika Karjalainen - 30 juli 2012 19:07

Hej

Idag har jag inte gjort något bara suttit hemma

och emellanåt vakta min lilla syster.

Men imorgon så hoppas jag att det skall bli lite

"aktivare" dag för vi jag och Noora

skall fara till Serena.

Jag hamnar vakna tidigt imorgon för vi skall fara

så tidigt som möjligt iväg

så den inte är helt propp full hela stället, så man hinner fara till

alla platser utan att köa i 30 min.

Okej kanske inte riktigt 30 min men ändå.

På morgonen är det minder köar.

Ja men det var typ allt från idag HEJ DÅÅÅ

-Henrika-

 

Tyvärr så har jag inga bra bilder från idag

så jag hamnade igen ta från nätet.

 

Av Henrika Karjalainen - 30 juli 2012 13:58

Hej

Idag skall jag laga veckans bild och musik

för igår så hade jag helt glömt bort

att göra det och

för mig käns det som om det skulle vara

Söndag idag. Men ändå här kommer

veckans musik och bild

 

Veckans bild:

 

 

Veckans musik:

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards