hee-99

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Henrika Karjalainen - 15 juli 2012 20:22

Hej

Nu har jag kommit hem från vår stuga, jag lågga just in på Facebook och på bloggen.

Jag kunde tyvärr inte skriva mera på stugan

än bara det där ena inlägget men nu försöker jag igen börja skriva varge dag.

Men nu skall jag berätta liite vad vi har gjort på sugan.

Vi har målat på vår stuga hela

stunden vi har varit i vår stuga och sen har vi simmat, inte så hemst mycket annat.

På Lördagen så for vi till "Tuuri" det är Finlands största

by butik och så for vi till en tivoli.

Jag köpte allt möjligt från Tuuri jag laga bilder på dom någon annan dag

och så setter jag oxå bilder från vår stuga en annan dag för min telefon har batteriet helt slut och

den håller på att ladda s i nedre våningen och jag

är just nu i övre vårningen.

Och om du vill veta mera om Tuuri så kolla in det här: http://www.tuuri.fi/sv/<br />

På Onsdagen skall jag och min kompis fara till SERENA, det är en vatten park.

Och så skall vi fara på Torsdagen och shoppa när det förra gånen inte gick.

Men nu skall jag fortsätta och chatta på fb med min kompis.

HEJ DÅ

-Henrika-

Ps: Jag vill bara påminna att bilder kommer en annan dag.

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards