hee-99

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Henrika Karjalainen - 27 juli 2012 18:02

Hej

Jag ursäktar att jag inte har skrivit men vi var i Tallin (Estland)

och vi kom hem igår men mina fötter var så sjuka att jag bara satt mig ner på soffan

och började se på TV, och klllan ean så myckt att

jag var tvungen att gå och sova.

Mennu så har jag tid.

Idag så har Noora kommit till oss på morgonen.

Men vi lyckades vara några timmar hos oss och så blev det så himla varmt att

vi var tvungna att gå och simma. Men på vägen så såg vi två kompisar

som är både mina och nooras kompisar

och dom var på väg och simma till samma stället som vi hade tänkt fara.

Så när vi var framme så var där flera människor som vi kände.

Och vattnet var jätte varmt men för Noora så var det inte.

Så kom vi hem och om 1-2 timmar så skulle Noora fara hem så

jag tänkte att jag kommer

nu och skriva i bloggen när jag har tid så det inte

blir som igår.

Men nu har jag ingenting att berätta mera så

*HEJ DÅ*

-Henrika-

 

Bilder från Tallin ( Estland )

       

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards