hee-99

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Henrika Karjalainen - 16 juli 2012 19:16

Hej

Idag kan jag tyvärr inte heller laga bilder från vår stuga pågurund av att jag har lite ont

i huvudet och jag orkar inte tänka så mycket.

Så jag skriver istället vad jag har gjort idag.

Min mormor kom på morgonen och vakta min lilla syster den tiden min mama är på jobb.

Sen så for jag till min komis och sedan så for vi till Sarah.

 Eftter det så for vi till oss.

Sen har vi faktist inte gjort hemst mycket annat.

Nu just håller jag på att venta tills klockan är 21 för då kommer

det en film som jag vill se. Den heter the ugly truth.

Om det är någon som har sett den filmen så kan skriva i kommentaren vad den tyckte

om den. Men det var nu i stortsätt min dag.

Hej då

-Henrika-

 

PS: Den där solen skulle kunna komma fram snart det har regnat hela dagen här

i Borgå (Finland)

 

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards