hee-99

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Henrika Karjalainen - 24 juli 2012 10:09

Hej

Som på rubriken står så lyckades jag få biljätter på Justin Bieber

JEEE. Men den hela internet sidan där man köpte biljätterna så var helt

jätte långsam för dit var på samma gång så

jätte mycket människor.

Men nu har jag den biljätten då.

Som jag har sagt så far vi imorgon till Tallin (Estland)

så det kan hända att jag inte skriver på två dagar

vi kommer hem på Torsdagen så

jag är inte riktigt säker om jag skriver då men vi får se.

Hej då ha en bra dag idag

-Henrika-

 

Av Henrika Karjalainen - 24 juli 2012 07:46

Hej

Just nu sitter jag och väntar tills

klockan är nio, för då börjar dom sälja Justin Bieber biljätterna

till hans konsär som kommer att vara nästa år.

Och jag gör typ allt som är möjligt för att få dom biljätterna.

Nu är det 10 min kvar så jag börjar nu laga

telefonen klar att ringa och på

internet en sida färdigt att kilcka på "beställ".

Så hej då

-Henrika-

Ps: JAg hoppas faktist att jag får dom biljätterna för jag

hamna vakana så himla tidigt.

 

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards