hee-99

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Henrika Karjalainen - 11 juli 2012 21:00

Hej

Som jag hade låvat så skulle jag skriva i bloggen när jag är på

vår stuga så nu var

det en paslig tillfälle att skriva. Jag ursäktar för att jag inte har skrivit på många dagar

det var mäningen att jag skulle skriva igår men 

när vår stuga är typ mitt i skogen (okej inte riktigt men det käns så) så 

finns det inte så bra internet-förbindelse här. 

Men jag kom hit förra Onsdagen, min mamma förde oss till vår Farfar och 

där ifrån kom vår pappa och söka mig och min lille bror.

Sedan så körde vi till vår stuga och det tog ungefär 4-5 timmar. Hit har jag varit redan tidigare det här året

och nu är jag andra gången här på stugan. (http://hee-99.bloggplatsen.se/2012/06/13/8081146-forsta-doppet/)

Men ändå så jag har inte riktigt hunnit skriva på

några andra dagar eller så har det bara inte hänt något specielt.

Men jag kan nu skriva om den här veckan.

På måndagen så var vi till butiken och så har jag simmat och inte riktigt något annat.

Sen på Trisdagen så har jag oxå simmat och läst på

The Hunger games boken. (Läser den på Finska)

Sen idag har vi haft gäster, min ena kompis familj som jag har känt ända från när jag

har varit liten och sen mina små kusiner. Och så har jag läst The Hunger Games

boken tillslut. Men nu skall jag gå och se på TV

HEJ DÅÅ

-Henrika-

Ps: Jag skriver igen när jag har tid eller om det har hänt något extra.

Pps: Kan tyvärr inte laga bilder för jag vet inte hur man laddar bilder på min pappas dator.

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards