hee-99

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Om min dag + mycket bilder

Av Henrika Karjalainen - 29 december 2012 18:40

Hej


Som jag sa  så skulle jag skriva idag ett inlägg och sätta in bilder på vad jag köpte på Torsdagen.

Idag har noora varit hos oss, vi har inte gjort något hems mycket bara typ spelart sims. Noora for hem just för kanske 30 min och jag har nu här tagit bilder för att visa er mina inköp + mina julklappar. Jul klapparna kommer nu lite sänt med det får duga   


Förs kommer mina saker jag köpte på Torsdagen ( inte så mycket )


             


Min julklappar ( nästan alla)


                         


Där var typ alla mina julklappar förutom pengarna ( för jag har köpt med dom redan saker) och min yllesockor vad jag nu här kommer på. Jag kommer ju sen inte att skriva på nyåret kanske skriver imorgon det beror helt på vad jag gör och om jag hinner/orkar. Men nu skall jag snart gå och se på en film eller något sådant eller så tänker jag spela sims får se, men det var nu allt jag ville idag säga och jag tänkte att jag skulle ha en fråge inlägg så nu skall ni bara kommentera hurdana frågor som hällst och jag försöker svara på alla frågor så bra som möjligt och jag tänker inte svara på någo onödiga frågor som t.ex när kissade du på dig sänast, så sådanna frågor eller något liknande helt dumma frågor tänker jag inte svara på och det är oxå helt onödigt att fårga något sådant. Men det var nu allt och jag kommer att ha den här  fråge inläggen sen när jag har tillräkligt med frågotr så ni kan sätta hur många frågot som hällst. Och sedan så kan ni oxå kommentera hurdanna inlägg ni vill ha så har ni det oxå roligare att läsa när ni själva har fått välja. Jag kan oxå sätta en omröstning så kan ni oxå rösta där. Men nu blev det här lite för onödigt långt så jag hoppas att ni nu årkade läsa den här till slut fast det nu bara nästan var bilder.   

HEJ DÅ

-Henrika-

 
 
Wompatti

Wompatti

31 december 2012 11:51

Ja att ska man kommentera frågorna här eller sen i ett annat inlägg? :D men ja lagar frågona här ändå ;)
-säg 3 bra saker om dig själv
-beskriv din klädstil
-vart sku du villa resa, du får välja vart som helst?
-va e din favorit klädbutik?
-din favorit färg?
-din favorit mat? :D
-om du sku måsta välja mellan att du bara sku få använda tv, dator eller telefon va sku du välja? :D
Ja hittar int på mera frågor så. :)

http://wombo.blogg.se

Henrika Karjalainen

7 januari 2013 11:12

tack för dina frågor :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrika Karjalainen - 30 oktober 2013 15:23

Hej har nu då bytt bloggadress, så jag kommer inte att skriva på bloggplatsen mera utan byter då till blogg.se. Om ni vill fortsätta läsa min blogg kan ni skriva det här : http://henrikas.blogg.se för att hitta min blogg. Så kommer inte att skriva hä...

Av Henrika Karjalainen - 29 oktober 2013 20:21


Hej Jag vet att jag sa att jag skulle byta blogg och det skall jag göra, men jör der först imorgon för har haft ganska mycket dom sänaste dagarna som ni säkert har märkt för har inte skrivit på två dagar. Skall försöka få ett inlägg ännu imorgon o...

Up

Av Henrika Karjalainen - 26 oktober 2013 20:38


Helloooo Så nu har jag då bestämmt att jag byter min blogg address på måndagen. Linkken till bloggen kommer då sen på måndagen. Men jaa skall börja blogga på blogg.se, skall börja skriva mera om mode, skönhet och ja min vardag. Har varit i s...

Av Henrika Karjalainen - 25 oktober 2013 17:33


Skriver nu engångs skulle lite tidigare än vanligt brukar alltid skriva där vid åtta nio tiden vet inte varför det alltid blir så men jaa. Äntligen fredag, skulle inte mera åtka fara till skolan, vem har hittat på att skolan skall alltid börja så t...

Av Henrika Karjalainen - 24 oktober 2013 19:08

Hejssann Har inte rikitgt haft någon inspiration nu på en stund att skriva, hoppas det kommer sen mera inspiratioun när jag byten blogg ( kommer att berätta om det sen när jag gör det ) Men idag har det igen varit en riktgt normal dag, skola ...

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards