hee-99

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Henrika Karjalainen - 28 december 2012 23:31

Hej, nu kände jag på mig att jag MÅSTE komma och skriva i bloggen före jag far och sova. Idag kom jag hem från pappa där vid Kl.16 Efter det har jag inte riktigt gjort något.


Som ni vet så var jag hos min pappa från onsdagen tills idag så jag har inte kunnat/hunnit skriva i bloggen. Men jag tänkte att jag skall skriva nu lite kort om vad jag gjorde där.


Janette var ju med till pappa och vi hade jätte roligt. På onsdagen så for vi dit, den dagen gjorde vi inte riktigt någonting, spelade typ sims och sådant.




På torsdagen så skulle vi vakna lite tidigare för vi skulle fara och shoppa, men så blev det ju inte . Vi såg till Kl.11:30 och vi skulle fara iväg Kl.12 . Men vi for då istället Kl.13  Jag köpte faktiskt inte så mycket jag kommer att laga bilder på dom imorgon när jag har tid ( hoppas jag ). Sedan på kvällen spelade vi några spel och hade roligt. ja och så va vi och hyrde en fil och såg på den.


På fredagen alltså idag så har jag inte då riktigt gjor något. Vi vaknade Kl.14 ( de ha faktiskt ganska sänt ) och packade åt lite och så började vi åka tillbaka till Borgå. Ja så förde vi hem Janette och efter det så har jag bara spelat sims och varit på Facebook . Men nu tror jag att jag måste fara och sova. Hej då


-Henrika-


Ps: inga bilder idag för jag skriver med min telefon så deyät skulle ta en envighet att ladda ner. :(




Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards