hee-99

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Henrika Karjalainen - 19 december 2012 19:08

Hej


Nu har jag inte hunnit igen skriva på sen stund, jag har jätte mycket att göra nu före julen både hemma och i skolan.

Idag hade vi ganska lätt dag i skolan från 8-15 ( okej kanska lång men lätt). Vi hade från 8-10 vanliga timmar och sedan så från 10 till 11 elr något sådant så hade vi någon klass timme och sedan skulle vi fara och äta och efter det hade vi igen typ 30 min klass timme och sen skulle vi fara och se på någon film. Efter det hade vi igen vanliga timmar alltså från kl.13-15

 

Efter skolan kom jag hem och så åt jag lite och kom upp till mitt rum för att städa det, men det är nog ännu lite stökigt så jag skall ännu städa om jag hinner. Sedan där vid klockan18 så rinde sarah till mig om jag vill komma och skrinna, jag for till en timme och kom hem sedan. Efter det så tittade jag på mitt favorit program som heter Salatut Elämät ( hemliga liv på svenska ) och efter det tänkte jag att nu har jag inte skrivit på en stund i bloggen så jag MÅSTE fara och skriva. Men det var allt jag ville säga för idag så HEJ DÅ

-Henrika.

PS: Jag försöker nuj skriva här ännu före julafton för jag är ganska säker att jag inte kommer att skriva något då elr dagen efter det.

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards