hee-99

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Henrika Karjalainen - 30 december 2012 20:08

Hej


Nu undrar jag om jag borde sättamera bilder här. Jag tycker själv att jag inte har så mycket bilder som på vissa andra bloggar, men vissa dagar så årkar jag inte ladda upp bilder eller inte har tid. en om ni tycker att jag skall ha mera bilder så kommentera gärna och fråga av mig frågor och kommentera.

    

Men idag har jag då inte riktigt gjort något har bara varit hemma och typ spelat sims. Jag veet att jag spelar ganska mycket sims men man kan inte sluta, eller så är det till mig när jag spelar det. Men ja imorgon är det då nyårs afton och jag skall fara till Seikkailulaakso( som det heter på finska finns i Borgå, Finland ) och så skall vi nu göra allt möjligt. Ja dit skall jag då med noora och så kommer jag hem den 1.1.2013 Men det var allt jag ville berätta inte så mycket och jag försökte oxå lite förkorta det för förra inlägget blev lite överdrivet långt. Men om ni nu årkade läsa förra inlägget så sa jag där i slutet att jag skall ha ett Fråge inlägg så börja sätta frågor bara i kommentarerna och jag hoppas att ni skickar fleva frågor på en gång och där med samma så får ni veta mera om mig :)


HEJ DÅ

-Henrika-

Ps: Bilderna ( är veldigt doligt kvalite ) är tagna för typ en månad sedan när noora var hos oss :)

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards