hee-99

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Henrika Karjalainen - 22 december 2012 20:18

Hej

 

Idag vaknade jag kl.10 idag och for sedan och äta morgon mål. Sedan började min lillebror tala om att han vill fara och åka slalom så jag tänkte att nu när min mamma kan föra så kan jag ju oxå fara. Då ringde jag noora och fråga om hon kommer. Vi for och söka henne och så for vi till slalom backen.

 

Jag vill det gär året lära mig åka med snowboard ovh idag så prövade jag det för första gången det gick faktiskt bättre än vad jag trodde men jag höll på att bryta foren några (hundra) gånger. Och så har jag nu sjukt lite överallt. Vi var och åka i fyra timmar, och en timme hade vi en lärare som hjälpte oss lite med början.

    

Vi kom hem kl.17 och jag for till dushen och sedan kom pappa redan och söka oss. Vi var hos pappa ungefär där vid 19:40

och nu så har jag varitpå Facebook och tittat på tv.

 

Jag försöker skriva varge dag men det kan bli lite svårt nu här dagarna före jul men jag försöker. Jag skriver ändå sedan efter julen om det inte blir av före det. Min mamma kommer och söker oss på Måndagen och sedan far vi till min mormor och morfar som jag sa i förra inlägget. Men nu skall jag inte skriva helt för mycket onödigt.

HEJ DÅ HA EN BRA FORTSÄTTNING AV KVÄLLEN

-Henrika-

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards