hee-99

Alla inlägg under september 2013

Av Henrika Karjalainen - 4 september 2013 20:28

Hej 

hinner inte skriva nu så mycket men har typ bara läst till provet hela dagen. Och sen så har jag varit i skolan. Skall nu snart börja se på big brother. Skriver imorgon mera efter att har varit med noora till stan

hej då 

-Henrika- 

Av Henrika Karjalainen - 3 september 2013 16:36

Hej
Skriver idag lite tidigare för det kan hända att jag inte kan skriva mera idag, skall nämligen läsa på prov och sen skall jag och springa.

Hade skola från kl.8:15-14:30 idag. Efter skolan kom jag hem och gjorde det vanliga vad jag brukar göra : se på tv. Ja det är typ allt vad jag har gjort här tills. Idag börjar Big Brother :) skall se på det, men ha det så bra
-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 2 september 2013 19:18

Hej
Kom just hem från dans träningarna, gar blivit lite efter för förra gången va jag sjuk och då hade dom börjat med något nytt men skall nu se från youtube på den där dansen så jag skall förstå det.

Men ja har varit i skolan hade hussa, religion, historia och finska en av dom hämskaste dagarna i väckan plus torsdagen. Kom bara hem efter skolan och har nu inte gjort riktigt något.
Imorgon börjar Big Brother :) skall se på det :) ja men skall nu se om jag skulle hitta en ny serie från swefilmer, om ni har någo bra förslag på en serie som man kan hitta från swefilmer så kommentera

Ha det så bra
Hej då
-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 1 september 2013 18:31

Hej
Juu alltså jag har nu inte igen skrivit på en dag, o jag som skulle börja blogga oftare. Men ja skall faktiskt försöka göra det nu, men när jag har såhär att min internet far på kl.17 så det blir alltid så sänt eller sen inte alls.

Men idag så har jagsåvit halva dagen sen for jag till Sarah, och så va vi dit en stund och sen kom vi till oss. Vi så på en film elr den blev lite på helft, vi så på Linas kvällsdagbok tror jag den hette,ni kan gå och se den från swefilmer.

Ja sen har jag ätit mc donalnds mat, jag har inte ätit det på typ 3 månader. Ja så harjag färgat håret, elr det gjorde jag nog igår. Men jaa de lyckades inte så bra det blev helt för mörkt skall om typ en till två månader färga det pånytt.
Men ja dethär blev nu helt för långt inlägg, hoppas att ni nu orkade läsa

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards