hee-99

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Henrika Karjalainen - 25 september 2013 18:34

Hello
Tänkte komma skriva snabbt här ännu idag. Skall nu se på en av mina favorit program och sen senare påbig brother.
Skall hinna i dushen ännu. Imoegon blir det en lätt dag i skolan, börjar kl.9:45 och slutar typ kl.13 tror jag :) som tur vi inte har prov imorgon, skulle inte alls ha orka läsa idag på någo matematik.
Men ja nu börjar min program.
Hej då
-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 25 september 2013 15:25

Helloo
Idag har det varit en bra dag, igår for allt lite mot väggen men idag hard et gått bättre. Igen på morgonen vard et helt sjukt kallt hamna sätta på en tjockare rock så man inte fryser ihjäl sig. Men ja i skolan hade vi inte alls vanliga timmar, bara tema timmar och sen slutade jag kl.12 Efter skolan kom Noora till oss och sen for hon hem när jag sku på piano timme. Kom hem just dit ifrån och nu vet jag inte vad jag skall göra. Skriver kanske idag sänare ännu.

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards