hee-99

Alla inlägg under april 2013

Av Henrika Karjalainen - 9 april 2013 20:32

Hej


Så min dator har ännu samma fel men jag skall bara låta den vara i några dagar så jag kan sedan börja ladda upp bilder och sen sätta dom hit.

Men det här kommer att bli en ganska kort inlägg för jag skall jst och såva. Men jag var i skolan från kl.8-14 och vi hade inte riktigt något extra fick en timme "ledigt" för det var körövning till en sak i vår skola. Efter skolan for jag till Subway med Essi och sen så hade jag piano. Mamma kom och söka mig där ifrån och så kom vi hem.

När min lille bror skulle på sälybandy träning så for vi med mamma och leta om vi skulle hitta till mig en hel-simdräkt

för vi skall med skolan och simma på Torsdagen och jag äger inger, men alla var helt förstora eller små eller fel style så vi hittade inget. Men vi kom ändå hem med ett par nya joggings skor till mig ( kommer upp bild senare ) som jag var och pröva redan idag. Jag sprang typ 4-5 km inte så långt men....

Jo men det här blev nu igen lite för långt Wooppss ;) Så är det när man excited när man skriver :)

Men ha en bra fortsättning av kvällen

-Henrika-        

Av Henrika Karjalainen - 8 april 2013 19:52

Helloo


Juu min dator har samma fel ännu men jag säger till min styvfar att han skall fixa den tills imorgon så jag kan ladda upp bilderna som jag skall visa er.


Men idag så var det en jätte bra morgon men suprise suprise( stavning?) så skall det skita sig gänast när jag kommer till skolan första timmen redan for allting fel. Vi skulle med min kurs klass ut och gå någonstans till krigarby i Borgå, ju fråga inte mig vart den är. Och jag hade på mig tyg skor och en tun jacka för jag hade tänkt vara inne heladagen förutom rasterna. Så jag frös ihjäl mig dit och så skall den där ena störande i vår klass börja med sina så onödiga saker.

Sedan kom jag hem och lagade mat till mig och for på Facebook. Kollade på H2O serien på netflix och ja sen for jag på dans och efter det i duschen och så började jag göra läxor.

Imorgon håppas jag att det kommer att bli en bättre dag

-Henrika-          

Av Henrika Karjalainen - 7 april 2013 18:54

Hello


Nu till först så vil jag säga att jag sätter inga nya bilder upp idag för jag skriver med en annan dator för min dator har något fel stänger av sig när som helst, och jag har ingen aning om hur man laddar upp bilder på den här datorn så jag har en gammal bild från förra sommaren (2012) och från we heart it            

  

Men idag är det då Söndag vaknade där vid kl. 12:30 när ingen lät mig såva längre, for ner och äta morgon mål och läste på Galna Dagar katalogen som kom i posten, (om du inte vet vad galna dagar är så berättat jag om det till sist i inlägget) skall säkert köpa något där ifrån.

Jag har bara varit hemma idag, det hr typ varit en ganska vanlig dag, sett på Youtube videon och varit på FB. Och sen har jag oxå "dekorerat mitt klädskåps dörrar med Justin Bieber biler kommer säkert en bild på det sen när min dator fungerar normalt igen.


Men ha en bra fortsättning på kvällen.

-Henrika-


Vad är Galna dagar? :Jo, alltså galna dagar är en försäljingskanpanj som arrageras i Stockamanns varuhus. Dom tar in produkter de inte normalt har till försäljning och säljer dem billigare än de normalt kostar. Så alltså dit är saker mycket billigare och dom är bara på vissa dagar giltiga. Galna dagar tar fem dagar. Galna dagar är alltid på våren och på hösten. Håppas ni fick någon idé på vad jag förklarade just ;)

Av Henrika Karjalainen - 6 april 2013 18:35

Hejjj


Sorry att jag inte har skrivit igår men min bästis kom till oss och vi hade inte tid att skriva. Men vi hade inte riktigt gjort heller något varit ute och sätt på "movie". Hon for hem idag och jag for till henne en stund. Vi for till kampen och till Stockmann. Sedan så for jag hem till baka. Sen så hade vi lyckats glömma alla nyckalr inne så vi slapp inte in så jag for till Rebecca. Efter en stund så kom min lillebror och han hade väl nycklar eller något så dom slapp inn. 

 

Juu jag lagade lösnaglar


 


Jag och min bästis 


 

Bara 20 dagar kvar och idag så är det Justin Bieber dag här i Finland.


Sen så kom jag och Rebecca hit till oss och vi har inte gjortnågot typ lyssnat bara på musik. Ha en bra kväll

-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 4 april 2013 17:04

Helloooo

Justin Bieber consären börjar närma sigg, kan inte vänta :) Just 22 days :) 


Idag har jag som vanligt varit i skolan vi hade ganska kort dag från kl.9 till 14. Sen kom jag hem och har inte igen heller gjort riktigt något. Varit på Facebook, Twitter, Youtube mm.....

 

Jag hittade en sida på internet som går utpå att du har en egen lista på kläder du vill köpa och du ka ha olika kategorier den är jätte enkel att använda. Om du är sådan att du sen inte hittar på nätet ien det vad du ville köpa och vill hålla dom i ordning är den här internet sidan just bra. Jag har redan lagat många plagg jag vill ha. Länken till sidan är här <------- klicka på "här".


Yeahhhhh imorogn kommer min bästis till oss. :)))) Kommer att bli såååå roligt. :)

Men nu skall jag göra läxorna

Ha en bra fortsättning på dagen :)

-Henrika-


Följ gärna mig på Twitter : @henrikaelice


Av Henrika Karjalainen - 3 april 2013 17:14

Hellooo

 

Så idag har jag då haft skola från kl.8-15 Skoldagen gick helt ok tills vi hade fysik och vi skulle ha grupp arbete, och ja så min tur jag hamnade i samma grupp som en typ jag bara så hatar. Jo inte mera om det. Sedan kom jag hem. Har inte riktigt gjort något har bara läst på prov och lite varit på FaceBook :)

 

Dagens OUTFIT

Skjortan: lefties, 

Hade oxo svarta leggis från H&M

Men nu så måstejag faraoch läsa på prov HEJ DÅ HA EN BRA DAG  

-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 2 april 2013 20:34

Hellooo


Idag har jag haft förstaskol dagen efter flera dagar påsklov. Jag hade inte riktigt såvit något på natten for i mitt rum är det så himla varmt och jag håller på att kokas hit. Men idag har jag bara varit i skolan och sen har jag övat på Geografi prov som vi harpå Torsdagen. 

 

Har inte gjort något annat ha en bra kväll 

HEJ DÅ

-Henrika-


PS: Min Bästis kommer till oss på Fredagen och det kommer att bli sååååååååååååååå roligt:)

Av Henrika Karjalainen - 1 april 2013 20:11

Hellooo


Så idag har jag inte riktigt gjort något men ändå har den här dagen farit jätte snabbt. Jag vaknade därvid kl. 12-13. Sen sååt jag morgon mål och så gjode jag inte riktigt något. Sedan kom min mormor och morfar till oss. Efter det kom jag till mitt rum och började läsa på Geografi provet. Sen lyckades jag fälla min vatten glas över hela bordet på alla mina skol papper. fick som tur räddat min telefon och dator :) 

     

Men nu skall jag till duchen ( stavning ? ) Ha ne bra fortsättning på kvällen:)


-Henrika-


Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards