hee-99

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Henrika Karjalainen - 19 april 2013 16:39

EN vecka, bara en endast vecka och jag kommer att se Justin Bieber. OMG jag kan inte förstå det. Han kommer med 25 last bilar, 13 husvagnar, ca 170 hjälpare till Finland om precis en vecka till Hartwall Arena. 26.4.2013 den dagen som jag har väntat i över 200 dagar ( eller igentligen 4 år men då visste jag inte att han skulle komma till Finland). Det kommer att köa över 12tusen människor från finland utan för Hartwall den dagen. Den där dagen kommer att bli unforgettable. Seröst jag kan inte tro att jag kommer att se Justin Bieber ( som en 3 cm lite typ men ändå ). Okej men nu till den här dagen :

 

Countdown 7 days to JB concert


Så jag vaknade urtrött på morgonen kl.6:30 och försökte slippa upp från sängen. Sen så for jag till skolan kl.8 och skoldagen var typ helt katastråf ( nästan ). Skoldagen börjar med Fysik ( hatar det ) Man kna inte sätta elever och räkna något onödigt kl.8 på morgonen och gissa vad nästa timme var, jo förståss matematik jag förstod alltså IGET. Sen hade vi Huslig Ekonomi allting for fel där oxå. När jag skulle göra mat så hade jag typ gjort allting fel. Sen så skulle vi ännu ha något riktigt äkligt mat i skolan ( okej inte var det så äkligt men det hade oregano i sig som jag hatar + att det hör min hals och kitla. Sen for resten av skoldagen helt OK.

 

<3


Jag kom hem där vid kl.15:35 och efter det har jag bar avarit på FB och Youtube. Vi skall ännu fara på en såndär vip smink och hår sak vet inte riktigt vad det är men..... Men nu så skall vi snart fara iväg :)

Ha en bra Fredag

-Henrika-

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards