hee-99

Alla inlägg under mars 2013

Av Henrika Karjalainen - 20 mars 2013 06:14

HejSorry att jag inte har skrivit igår och inte på måndagen heller men jag har haft ganska bråttom dom sänaste dagarna. Vi har prov imorgon så jag är inte säker om jag skriver mera idag för jag måste öva till det. Men inte hade jag så mycket annat att säga. Ville bara komma här snabbt och skriva så att ni inte tror att jag skulle ha slutat att blogg. Ha en bra dag nu måste jag fara till skolan bussen far m 5 minuter -Henrik- ps: igen bild för skriver med Ipaden

Av Henrika Karjalainen - 17 mars 2013 15:28


Så jag är inte säker om den där videon syns som jag lagade här uppe men om den tinte syns så är linken här (klicka på här så slipper du till videon)


Men idag har jag då varit hos sarah från kl.13 till 14:30 sen kom jag hem och så när min mamma har födelsedag idag så kom min mormor och morfar tll oss. Och nu så håller jag på att se på Youtube videon så inte så hemst intressant dag idag. 


Och så är det Måndag och skola igen imorgon som tur har vi inte så jobbig dag imorgon men ha en bar fortsättning på dagen 


HEJ DÅ

-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 16 mars 2013 20:31

Hej


Idag var det då en jätte bra dag. Jag vaknade där vid kl.10:30 och sen så gjorde jag inte riktigt något på en timme sen for jag till butiken och såkom Janette till oss. Sen så for vi ut och fota och sen for vi till Linda. Där gjode vi nu alltmöjligt.


OUTIF OF THE DAY:

Tröjan: H&M

Leggins: Vet tyvärr inte :(

Och den där ringen var nu bara en random sak så att bilden skulle se snyggare ut :)


Sen kom jag hem där vid halv åtta och sen for Janette hem och jag har nu bara varit sen hemma. Skall nu bara säkert se på någo film eller så. Men ha en bra kväll


HEJ DÅ

-Henrika-


PS: Sorry att jag inte skrev igår men jag hade hela dagen ganska full   


Av Henrika Karjalainen - 14 mars 2013 18:19

Helloooo


Så idag är det då Torsdag. Jag var i skolan från kl.9 till kl.14 och sen så hade vi prov idag. Det for helt ok. Kom efter skolan hem och sedan så har jag inte gjort något. Så ganska boring day idag. Imorgon är det då Fredag och vi ahr en ganska lätt dag i skolan. Och jag hajr inga planer tills imorgon skall säkert vara med kompisa men det var allt för idag.

    

Jo jag vet det blev ganska kårt men det har inte riktigt hänt någonting idag

Ha det såbra HEJ DÅ

-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 13 mars 2013 20:48

Helloo


Så idag var det då första dagen i skolan efter ett extra långt veckoslut. Jag hade bara trokiga timmar i skolan så inte mera om det. Men kom hem genast med kvart över treans buss och började göra läxor och övat på provet som vi har imorgon.

  

Här är en random bild på mig från förra året :)


Jag kom först på igår kväll att vi har prov på Torsdag så får se hur det far men jag tycker nog att jag kan ganska mycket. Sen så har jag inte gjort något annat. Jag tänkte att jag måste komma och skriva till bloggen för det kan hända att vår internet inte fungerar imorgon pågrund av någo underligt som jag inte förstod så det kan hända att jag inte skriver imorgon såatt ni inte undrar.


Men ha det så bra

-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 12 mars 2013 15:16

Hellooo


Så nu har jag då inte skrivit på två dagar eller en, haltsamma kommer inte nu ihåg. Men ja jag var då till Sverige och hade jäte roligt. Vi hade en commondore ( stavning ? ) hytt såden är då lite större än dom där andra hyttarna. Ja men vi for då på Söndagen och kom idag hem. Ja köpte inte så mycker från sverige bara en skjorta ( finnsbild på en av dom där bilderna ) och en mascara. Ja inte har jag nu riktigt nåot annat att säga här kommer lite bilder.

  

Bilder från båten och sverige




 

Night show på Silja serenade båten




 

HÖGST UP I VÄNSTRA HÖRNETS OUTFIT:

T-skjortan : Reserved

Toppin: H&M

Byxorna: H&M


HÖGST UP I HÖGRA HÖRNETS OUTFIT:

Gula T-skjortan: Stockmann

Svarta koftan:Vet inte tog den av mamma

Svarta leggins: Vet inte tog dom oxå a mamma :)

Bältet: H&M

Halsband (syns inte på bilden ): Tommy Hilfiger


DAGENS OUTFIT ( LÄNGST NED TILL HÖGER ) :

Skjortan: Cubus

Har på mig samma byxor som på första outfit bilden i den här inlägget.

Halsband: Tommy Hilfiger


Av Henrika Karjalainen - 10 mars 2013 12:12

Yepp jag skrev inte igår men hade ganska brottom med att packa och sådant. Men igår var det oxå min lille brors födelsedags kalas i bowlinghallen så jag var där och kom hem där vid kl.20 och så hade ja packat och sett på TV rästen av gårdagens kväll. Idag så har jag inte riktigt gjort något bara varit på datorn och sådant. Nu kom jag på att jag måste komma och skriva här före vi far till båten och iväg till Sverige. Så det mänar att jag inte kommer att skriva mera idag. Och inte heller imorgon får se om jag hinner på Tisdagen när vi kommer hem. Men ha det så bra Hej då-Henrika- Ps: jag skrev med Ipaden så jag kunde inte laga up bilder ):

Av Henrika Karjalainen - 8 mars 2013 17:58

Hejssan

Sorry att jag inte skrev igår men bloggplatsen fungerade inte riktigt igår här på min dator så jag kunde inte skriva men jag skriver u istället. Så först om gårdagen


Igår så hade jag skola från kl.10 tll kl.14 så en ganska kort dag i skolan sen kom jag hem och hade nu inte riktigt gjort något.

    

Idag så hade vi skola från kl.8 till 15 men det for ändå ganksa snabbt fast på morgonen så kändes det att den här dagen skall bli helt katastrof men det blev det ju inte :) När jag kom hem så åt jag och städade lite iitt rum sedan så for vi med mamma till hopea stallet och for och rida. Till först så gjock det inte så bra för jag fick inte hästen att "lätt trava" tror jag det heter men sen mot slutet så gick det helt bra. Sen kom jag hem och nu är mitt knä helt sjukt så riktigt nice.

Ska nu se vad jag skall hitta på till kvällen skall säkert bara titta på någon film och sen skall jag börja packa förvi skall på Söndagen fara till Sverige :)


Ha en bra dag

Hej då

-Henrika-


PS: Sorry fick ingen bild på dagens outfit glömde helt

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards