hee-99

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Henrika Karjalainen - 2 mars 2013 21:05

Hello Helloo


Så jo nu till först vill jag säga en sak har sagt det här heladagen och vill ännu skriva det här I HATE U PAPARAZZI.


Så nu till det vad jag har gjort idag. Jag vaknade där vid kl.12 och så började jag gänast klä på mig för Linda skulle komma till oss. Sen så blev jag sjukt arg av det vad jag läste och bara skrek typ hit hemma att... Jo inte mera om det. Sen så när linda kom gjorde vi inte riktigt något typ en timme, men sen där vid kl.14 så for vi till stan vi va dit och var nu runt lite i butiker och sen så var vi till Coffee house.

  

Bild på min lillasyster Erica


Kom hem där vid kl.17:30 och så åt jag vi hade familje bekanta hos oss och ja dom for nu för typ en och en halvtimme sen. Och nu rästen av kvällen har jag inte gjort något men jag har druckit mycket vatten vet inte varför men jag dricker helt sjukt mycket eller till mig är det mycket har här inom en timme druckit en liter så.... Kanske jag inte dricker mera så jag inte drunknar i min egen kropp.

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards