hee-99

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Henrika Karjalainen - 22 augusti 2012 17:34

Hej

Idag for jag till skolan kl.8 så det blev en tidig morgon.

Men som tur så börjar vi först kl.10

imorgon. Idag så har jag inte gjort något extra.

Jag har inte riktigt gjort något idag

efter att jag har kommit hem från
skolan. Jag skall fara här någon dag och köpa hår ferg

för jag skall innom dom närmaste dagarna

ferga håret lite koppar akrigt.

På veckoslutet skall jag fara till min pappa men

jag kan nog skriva där ifrån oxå.

Det här inlägget blev ganska kort beroende på att jag har haft ganska trokigt idag.

Men nu kommer den ganska gammal bild på mig

som jag tror oxå har varit redan en gång

i bloggen men jag lagar den nu på nytt för dom som

har just börjat läsa.

-Henrika-

 

 

Här är en liten bild på det hurdant hår jag skall ferga det till.

Det är typ något emellan de här två.

Kommentera gärna :)

       

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards