hee-99

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Henrika Karjalainen - 7 augusti 2012 18:08

Hej jag kan tyvärr inte laga bilder idag för jag skriver just nu med IPaden och det går inte att laga med den bilder. Murmel den 3:e for hem för några minuter sen, jag menar nog sen Sarah men jag gav en ny namn till henne. Som på rubiken står så är jag på väg igen och shoppa för det skall öppna en h&m butik i Borgå och så skall det tror jag öppna en ny smink butik på trosdagen så jag och murmel (sarah) skall fara dit fast jag nog förra veckan var och shoppa med Rebecca som sagt skall det öppna nya butiker här så det ju en själv klar att fara dit på öppnings dagen. Men det var allt hej då.

Av Henrika Karjalainen - 7 augusti 2012 14:54

Hej idag kom Sarah och Rebecca till mig och baka choklad bollar som det kommer att komma några bilder senare idag eller imorgon. Dom blev ändå riktigt goda fast att vi lagade kanske liite för mycket socker. För en stund sedan så for Rebecca hem och nu så vet vi inte vad vi ska göra. Sarah sa att hon tänkt fara på facebook, men det är inte så säkert att hon får göra det, för henne tar det alltid så himla länge. Men nu måste jag fara hej då... Sarah hällsar oxå hej då.

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards